JaspeR - V50 T5 AWD

Gestart door jas, 12-01-2010 16:53:16

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Hoe krijg je dat gebroken dan?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Sbv

arjen850

Citaat van: arjenT5R op 09-05-2018 19:33:04

Wil wel eens gebeuren dat men de bout van de spanrol probeertnlos te maken met "net niet" gereedschap. Dan bout dol, En dan sta je te kijken. Mensen staan er verder niet bij stil, En pakken een  bijteltje en proberen hem dan los te tikken. Op dat moment komt er verkeerde kracht op het aluminium en dan knoept het dus aan bonken.

jas

Gaat goed!!!  :eusa_clap:  :eusa_dance:

Stefan

Daar worden meters gemaakt  :eusa_clap:
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

arjenT5R

Citaat van: arjen850 op 09-05-2018 22:34:27
Citaat van: arjenT5R op 09-05-2018 19:33:04

Wil wel eens gebeuren dat men de bout van de spanrol probeertnlos te maken met "net niet" gereedschap. Dan bout dol, En dan sta je te kijken. Mensen staan er verder niet bij stil, En pakken een  bijteltje en proberen hem dan los te tikken. Op dat moment komt er verkeerde kracht op het aluminium en dan knoept het dus aan bonken.

Ah zo! Ja ik heb t ook eens gehad... Als je de motor op krikt past de slijptol er net tussen ;D das dan een betere oplossing ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

jas

jas

arjen850

Begint er al zo weer op te lijken😀

KIM

Tsja het kost een paar centen...
Maar dan heb je straks ook weer wat. Goed bezig!

Taranis

Mooi om de opbouw zo te volgen :)

jas

Ja het is even slikken, maar zal het snel vergeten hopelijk...

Heel erg leuk dat Arjen me zo met foto's op de hoogte houd

jas

Het begint ergens op te lijken!

Foto van vanmiddag. Was wel lekkage op thermostaathuis, ik wacht ongeduldig op de volgende update :eusa_pray:

arjen850

En hij rijdt weer :D motor loopt perfect, en koppelen gaat zijde zacht  ;D

arjen850

Citaat van: KIM op 12-05-2018 09:01:35
Tsja het kost een paar centen...
Maar dan heb je straks ook weer wat. Goed bezig!

Dat mag best gezegd worden inderdaad, Jasper doet, hoe je het ook wend of keert een flinke aderlating om zijn R op de weg te houden. Toch wordt op zulke dingen tegenwoordig toch anders gereageerd lijkt het wel. Het getuigt wel van een flinke "liefde" voor het merk, eerder werd er toch meer een hart onder de riem gestoken zeg maar. Maar goed, da's mijn gevoel, wellicht ziet een ander het totaal ander😉
In ieder geval krijgt Jasper een heel fijn rijdende auto terug, en dat is waar het om draait :D