Tips waarop letten achterlichten estate

Gestart door thijsvanderplas, 15-01-2010 20:51:21

Vorige topic - Volgende topic

thijsvanderplas

Morgen ga ik even kijken voor andere achterlichten.heb ze zelf nog met het bekende kwaal.

Het is bij een autosloper en heeft volgens zeggen 2 850's  staan.

Waarop moet ik letten dat dit de betere serie is ?

Thijs

allezjean

Citaat van: thijsvanderplas op 15-01-2010 20:51:21
Morgen ga ik even kijken voor andere achterlichten.heb ze zelf nog met het bekende kwaal.

Het is bij een autosloper en heeft volgens zeggen 2 850's  staan.

Waarop moet ik letten dat dit de betere serie is ?

Thijs

Zoek naar een klein cirkeltje op de lampen met daarin 96 of 97
Heb u ook een groene...?

thijsvanderplas

allezjean

Veel succes, deze versies zijn te krijgen maar het is goed zoeken geblazen. Komt ook omdat deze verbetering pas vrij laat in de 850 estate cyclus is doorgevoerd. Waarschijnlijk pas toen de achterlampen van de eerste estates dof begonnen te worden...
Heb u ook een groene...?

FGG

Op mijn 850 had ik ook de markering (96) maar die werden ook dof, niet zo dof als de originelen, maar toch. Zou voor (97) kijken.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Wout309t

Als je op de sloop een 850 vindt met glanzende achterlichten zou ik ze gewoon nemen. Ze hebben dan in elk geval 13 jaar de tijd gehad dof te worden dus zullen het vast goede zijn. Of er moeten later nieuwe in zijn gezet....
2011 V70 2.0T R-Design MT

thijsvanderplas

Vanmorgen de auto's bekeken en er stond er 1 met '96 achterlichten :eusa_dance:

Alleen ontbrak de Linker bovenkant  :(

De auto ingekropen (ze staan allemaal zo dicht op elkaar daar) en de andere 3 gedemonteerd.

Deze diesel had  trouwens 670866 gelopen :o

allezjean

Citaat van: thijsvanderplas op 16-01-2010 14:26:34
Vanmorgen de auto's bekeken en er stond er 1 met '96 achterlichten :eusa_dance:

Alleen ontbrak de Linker bovenkant  :(

De auto ingekropen (ze staan allemaal zo dicht op elkaar daar) en de andere 3 gedemonteerd.

Deze diesel had  trouwens 670866 gelopen :o

Super, op diesels zitten dacht ik altijd 96 of 97 lampen, dus dat is een goede vondst geweest. Wellicht kan je de ontbrekende lamp nog op MP of Ebay vinden, daar worden nog weleens losse lampen aangeboden. Succes!
Heb u ook een groene...?

cas

staat inderdaad een linkerbovenkant nieuw op MP. maar estate heeft ze ook per unit voor 45 euries ofzo. heb die van mijn linksboven ook pas daar gehaald omdat er alleen een linksboven miste bij mijn sloper.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

thijsvanderplas

Citaat van: cas op 23-01-2010 13:29:44
staat inderdaad een linkerbovenkant nieuw op MP. maar estate heeft ze ook per unit voor 45 euries ofzo. heb die van mijn linksboven ook pas daar gehaald omdat er alleen een linksboven miste bij mijn sloper.
Kijk ik er nu overheen? of is de advertentie al verwijderd :eusa_think:

triton

Zoals al eerder hier vermeld , als ze op de sloop er nog goed uitzien na pakweg 14,15 jaar zijn het de goede .
En anders laten zitten

André
Professioneel raddraaier

razorx

Citaat van: triton op 23-01-2010 21:29:23
Zoals al eerder hier vermeld , als ze op de sloop er nog goed uitzien na pakweg 14,15 jaar zijn het de goede .
En anders laten zitten

André
Inderdaad, ik heb links een goede '95-er, die zal ook wel goed blijven. De rechter uit '95 was dof.