schema en weergave/foto onder motorkap

Gestart door volvotony, 23-06-2005 13:15:19

Vorige topic - Volgende topic

volvotony

Beste volvoliefhebbers,

ik ben sinds in het bezit van een 850 sedan 2.0 10 klepper.
Ik heb zo wat storinkjes en ben via het forum op zoek naar antwoord daarop. Ik zie dat er veel en deskundig gereageerd wordt. Ik heb een vraag :Waar kan ik een fot of schema of tekening vinden met daarop vermeld waar welk onderdeel zich bevindt ???

Alvast bedankt
Volvotony

johan283

ben ik ook benieuwd naar en dan vooral naar foto's met daarop een beschrijving

mehn

Citaat van: volvotony op 23-06-2005 13:15:19
ik ben sinds in het bezit van een 850 sedan 2.0 10 klepper.
Ik heb zo wat storinkjes en ben via het forum op zoek naar antwoord daarop. Ik zie dat er veel en deskundig gereageerd wordt. Ik heb een vraag :Waar kan ik een fot of schema of tekening vinden met daarop vermeld waar welk onderdeel zich bevindt ???

Voor vloeistofreservoires, pijlstokken, luchtfilter, zekeringen en accu zou ik je naar het instructieboekje willen verwijzen. Voor alle andere onderdelen moet je iets specifieker zijn over wat je wilt weten. Ik denk namelijk niet dat er iemand is die álle onderdelen op foto heeft.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

speedyT5

Bij bol.com kan je de Haynes handboek voor de 850 bestellen, kost iets van 18,50 euro.
Is heel wat wijsheid uit te halen en heb je gelijk ook wat  achtergrondinformatie als er iets anders kapot gaat.
Helaas is vaderdag al voorbij, maar misschien iets om op vakantie mee te nemen als het een regenachtige dag is. 8)
Never, never gonna give you up
love you just the way you are