FILM!! Mn T-5R is geramd en onder mn eigen andere auto geschoven!

Gestart door cas, 15-01-2010 13:54:54

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Niet mee willen werken bij een stafzaak, no chance :-)

appie

Citaat van: Freakybaby op 21-01-2010 17:10:01
Maakt niet uit, hij mag zijn auto toch krap op een andere auto parkeren.. Als het zijn eigen auto is al helemaal. Al had ie maar 3 cm nodig om hem te raken. Raak is raak en dan moet je stoppen/melden.

klopt, ik bedoelde ook helemaal niet dat het Cas' eigen schuld was of zo hoor, maar ik zag op het filmpje de auto amper vooruit geschoven worden, that's all...

triton

sjips Cas, zonde van je mooie cy.
Maar je kan /mag daar misschien niet parkeren (5 meter van de hoek).
Als vrachtwagenchauffeur op een verhuiswagen( al dan niet met aanhanger ) zit ik dus altijd in van die kleine *** straatjes door heel Europa , kan ik je verzekeren dat je dat dus wel voelt of hoort tenzij het glijschade (kras) ,betreft !
Uit zonderingen daar gelaten zoals radio keihard, slecht zicht ,kantelen door drempels.

Succes met de afwikkeling.

André
Professioneel raddraaier

cas

formulier is inmiddels ingevuld, en getekend !  :eusa_dance:  nu nog zien wat hij waard is ....

maar waarom ik hier weer post na die tijd..... ik zag een uitspraak van mezelf van 2007.....

zou ik er dan toch om " gevraagd " hebben?   let op  wat ik zeg ONDER de foto van mn dodge.... en dan de fotos van de 1e pagina...  :eusa_whistle:    en het nog meer gekke eraan is, is dat ik niet naar een 850 zocht, maar een v70... of dat is het toendertijd iig geworden.  en toch.....

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,21756.msg423539.html#msg423539
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

elianmars

francois

als je het ziet zak je door de grond   :o

veel sterkte met de afhandeling

Ann.

Sjeeee lees dit pas net, ook zoveel bij te lezen hier maar....
wat een toestand en wat een fabelhaft speurwerk!!!
Cas R de Vries....

Superskunkie

karma misschien??  :angel: :evil:  :eusa_wall:
wel *** voor je, ik was laatst ook niet blij toen ik een deukje in me portier erbij had.
Denk de uiteinde van de rem van een fiets erlangsgestoten ofzow.
krasje van 3 cm met deukje, krasje zie je niet zo erg, maar deukje wel al ie mooi staat te glimmen 8)... :eusa_wall:
Tonnie

macdriver

als je verkeerd geparkeerd staat is dat een zaak voor de politie/parkeerbeheer en
die kan jou daar alleen op bekeuren is net als je op een voorrangsweg door rood rijd en een ongeluk veroorzaakt de gene op de voorrangsweg word bijna altijd in het gelijk gesteld tenzij de tegenpartij echt kan aantonen dat je door rood kwam.
Maar je ziet duidelijk op het filmpje dat ie je raakt en als je goed kijkt ook de auto naar voren schuiven
Ik hoop dat je met dit filmpje voldoende bewijs hebt en dat je schade snel gerepareerd kan worden
Mooi stukkie speurwerk en ik denk dat je daar genoeg mee kunt aantonen