Hoe overtuig ik mijn vriendin??

Gestart door Volvo comfort, 09-01-2004 23:28:01

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

CiteerPardon? Klein? Ik heb soms het gevoel dat mijn draaicirkel groter is dan die van een vrachtauto
8)

Idd. !  >:(  't enigste nadeel wat mij betreft...

Een 740 die draait pas uitzonderlijk kort (dacht 9.9m , wat veel korter is als een golfje enz...)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Raf

dat was bij mij ook een van de enige dingen die tegenvielen bij mijn 850.

ik had hiervoor een 740 en dat was geweldig

Raf
De gustibus non disputandum est!

BenC70ES

850 draait ook nog vrij kort vind k... 10,4 (10,8 voor T5/R)

De C70 11,7!  Een geluk dat we geen nieuwe R hebben  :P (13,2 voor V70R)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Jan_D.

Prachtig deze thread!  ;D

Als vriendin die T5R mooi vindt, heb je nog een aardig argument: de simpel elektrisch te verstellen stoelen met geheugen! Erg handig als je een keer een andere vriendin hebt meegenomen: even op Memory drukken en de stoel staat weer goed!  ;)

@Raf: zo'n 740 op "een postzegel" parkeren, dat waren nog eens tijden!

Spim

Gewoon kopen !
Mooie Roze strik eromheen en
aflatenleveren op Valetijnsdag !!   (14-02)         ;0
Kan niet meer mis.  Toch...  

Raf

Citaat van: Jan_D. op 03-02-2004 22:13:43@Raf: zo'n 740 op "een postzegel" parkeren, dat waren nog eens tijden!

met vrienden op stap in de stad: "daar krijg je 'em nooooooit in!!" ;D
als je er dan tussen staat begrijpen ze er niks van! :D
"daar krijg ik m'n 205 nog niet eens in" :(

en dan: "zo'n volvo heeft toch wel zo zijn voordelen!"

zo overtuig je dus ook je vriendin ;)

groetjes
Raf
De gustibus non disputandum est!

rrommel

zet een tas met haar kleren en schoenen bij je voordeur,
met de opmerking: 'de volvo of ...'

KIM

Jaaaaahhh die draaicirkel van de 740 was echt super, maar de 850 doet het echt niet slecht voor een voorwielaandrijver. Mijn vrouw rijdt in een Berlingootje en die heeft echt een draaicirkel van een vrachtwagen (is het trouwens ook :) ). De 850 is bijna net zo goed in te parkeren als de 740.

Taranis

De 940 estate van m'n pa (al een jaar of 5 geleden opgeruimd) had een kleinere draaicirkel dan de Fiat Panda van m'n ma (nog langer geleden), dat was best apart  :D

Op m'n werk rij ik wel eens in een Berlingo, maar dat ding heeft idd een gigantische draaicirkel, onnauwkeurige besturing en bovendien staat het stuur zo vlak dat je meer het idee hebt met een Mercedes Actros onderweg te zijn dan met een personenwagen...

Ben

Herinneren jullie je de draaicirkel van de 240 nog ? Overal inparkeren zonder steken en bijna haaks een hoekie om.

Erik_M.

Citaat van: S60-D5-NL op 06-02-2004 08:08:53
Herinneren jullie je de draaicirkel van de 240 nog ? Overal inparkeren zonder steken en bijna haaks een hoekie om.

Jazeker, heb ik goede herinneringen aan. Vooral die met stuurbekrachtiging kon je zonder enige moeite op de milimeter fileparkeren  8)  

BartT5R

zeg je vriendin dat je een gezinsauto wil die gezapig, ruim, degelijk, veilig en mooi is. Geintegreerd kinderzitje is ook niet te versmaden.
Zoek dan ook nog een oompje of grootva die al 20jaar met z'n 740 rijdt, en ze zal moeten bekennen dat het een goeie koop wordt.

Zo ging het destijds bij mij, dus ik ging zoeken achter een rustige estate, mijn vrouw is van het kalme type.

dus kom ik thuis met een T5-R. ;D
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Sbv

Ben zelf ook bezig vriendin te overtuigen om eens naar een Volvo te gaan. Wil een 850 T5R of R estate hebben, maar tot op heden vindt ze het meer een ouwe kerelbak. Ze ziet het mooie er niet aan. Tis voor haar een grote vierkante doos. Zal beter mijn best gaan doen en blijf deze tips ook volgen.

De optie kinderen zie ik zelf nog even niet zitten, dan was het misschien een goed excuus, om nou aan kinderen te gaan beginnen om zo de Volvo te krijgen gaat me net wat tever.

Sander

Spim

Gewoon in laten (proef)rijden.

Sbv

Goed idee laten (proef) rijden, echter heeft ze nog geen rijbewijs, wel een tijd bezig geweest. Toen weer tijd gestopt en waarschijnlijk binnenkort weer beginnen. Maar mocht ze het halen zal ze zelf er het meeste in rijden. Ik waarschijnlijk alleen in de weekenden.

Ik zal het eens pogen om haar mee te krijgen

Sander