vervangen lampje versnellingpook (at)

Gestart door lionart, 11-01-2010 22:04:53

Vorige topic - Volgende topic

lionart

het lampje van mijn versnellingspook (of eigenlijk dat dat plaatje met versnellingen verlicht) is kapot, nu kan ik niet vinden hoe je deze vervangen moet.
Kan iemand daarmeee helpen?

thx

lionart

thanks, als ik dat zo zie gaat het wel lukken.

Jeff

Anders even contact op nemen met Jeroen van Loon die heeft dit ook wel eens uitgevoerd op zijn S70, weet alleen niet of dit hetzelfde gaat/is... :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

hathü

Maakt wel verschil of je een 850 of V70 hebt. En lange dunne vingers is ook wel handig.
V70 twee schroefjes en de rest zit geklikt, kwestie van met beleid losrukken, van horen zeggen moet je bij een 850 nog meer schroefjes  eruit draaien.

lionart

nou, uieindelijk is het wel gelukt maar je moet idd. hele dunne flexibele vingers hebben om dat lampje weer terug te duwen.

--BUMP--

Het is inderdaad een prutswerkje, maar prima zelf te doen. Heb het zelf ook al twee maal gedaan. Als je de zaak toch los hebt, zou ik ook gelijk het lampje van de sigarettenaansteker vervangen, en als je dan nog zin over hebt, kun je ook het lampje in de asbak aan de achterkant van de middenconsole vervangen. Dat is nog iets meer gepruts.