International Volvo Meeting

Gestart door Ben, 01-06-2010 14:48:18

Vorige topic - Volgende topic

Ben

De IVM - Internationale Volvo Meeting wordt dit jaar in Duitsland gehouden van 27 t/m 29 augustus 2010.
De locatie is het vliegveld 'Hungriger Wolf' in de buurt van Itzehoe, Noord Duitsland.

Naast de 'meet & greet' is er een aantrekkelijk programma dat gedurende de 3 dagen plaats biedt aan:
-   een excursie naar de Airbus vliegtuigfabriek in Hamburg
-   een trip langs de Elbe met een bezoek aan de sluizen in het Kiel kanaal
-   en op zaterdag de International Volvo Meeting en parts Markt op het vliegveld.

Het volledige programma kun je vinden op www.IVM.VolvoClub-Deutschland.de

De IVM wordt georganiseerd onder de paraplu van Volvo Heritage in Zweden en vond vorig jaar voor het eerst plaats in Zwitserland. De IVM zal rondtrekken door Europa waarbij de komende jaren Luxemburg en Frankrijk aan de beurt komen.

Het programma kun je hier als pdf downloaden: http://www.volvo-plaza.nl/images//ivm_2010_gb.pdf

ruud

Zoeft hier nog iemand naar toe?

KXS70

Wij misschien? Weten alleen nog niet of we met de 960, 945 of toch met de S70, alle drie?, zullen gaan. Lijkt me leuk om met meer anderen uit Nederland, en gezamenlijk, te gaan.

danmarc

Ik ga ernaar kijken. Frankrijk heb ik helaas gemist. Dus een keer een internationale meeting meelopen lijkt me wel wat.

Zaterdag en zondag zijn geen probleem. Eerst eens kijken of ik de vrijdag en de donderdag kan pakken. Lukt dat ... dan moet ik nog even kijken met welke ik ga ... de 850 of de 960.

Wat een dillema's .... hahahahaha

Sem

Citaat van: danmarc op 04-07-2010 19:08:19
Ik ga ernaar kijken. Frankrijk heb ik helaas gemist. Dus een keer een internationale meeting meelopen lijkt me wel wat.

Zaterdag en zondag zijn geen probleem. Eerst eens kijken of ik de vrijdag en de donderdag kan pakken. Lukt dat ... dan moet ik nog even kijken met welke ik ga ... de 850 of de 960.

Wat een dillema's .... hahahahaha

Het kan kloppen dat je Frankrijk hebt gemist, want die moet nog komen.... ;)

ruud

Alweer een paar dagen terug van dit evenement.
Het was vooral zondag heel jammer van het ontzettend slechte weer. Ben rond half drie 's middags naar huis vertrokken en de terugreis was ook een en al regen.
De zaterdag was heel leuk, perfect georganiseerde en hele mooie route met een perfect roadbook.
Veel mooie Volvo's gezien, vooral enkele mooie 200 serie.
Ondanks dat er het 25 jarig jubileum van de 480 en 780 werd gevierd waren deze met vijf en vier stuks amper vertegenwoordigd. Maar goed, met maar één S70 was ik natuurlijk ook weer vrij uniek. Ook maar één Nederlandse Volvo gezien, tijdens de route en dat was (nog) geen forum lid.