Triton always on the move

Gestart door triton, 18-01-2010 22:53:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

StefanCJ

Ik zou er toch eens serieus over nadenken. Olie in je kvs is nou niet bepaald een goed teken. Klinkt als wat Ewout zegt, een auto die gewoon 'op' is gereden. Overigens moet de eigenaar dat zelf weten, het is immers zijn auto. Neemt niet weg dat ik het persoonlijk gewoon zonde vind, het was een serieus mooie en goede auto.

:)

Taranis

Citaat van: elianmars op 03-11-2013 13:03:25
Als er een ton mee is gereden, had die wagen minimaal twee keer per jaar een beurtje moeten krijgen.

Och, de TDI die laatst in de Autoweek stond met een miljoen op de teller in 16 jaar tijd, kreeg ook slechts jaarlijks onderhoud. Blijkbaar kan het er tegen.

Neemt niet weg dat als er olie in de koelvloeistof zit en de papieren zijn ook nog eens zoek, dat ik 'm succes met de verkoop had gewenst ;)

Sbv

@andre, ik zou het echt heel goed overdenken voordat je straks een kop kan gaan trekken ivm lekke koppakking of iets.

elianmars

#528
En daar is-ie weer. Eventjes in z'n ouwe vertrouwde straatje:







;D

André heeft 'm vanmorgen opgehaald en is net even langs geweest.

Leuk om m'n ouwe karretje weer te zien! Hij is niet helemaal meer zoals ruim drie jaar geleden, maar dat gaat weer helemaal goed komen.


De sludge blijkt vals alarm. Het koelstofvaatje ziet er wat viezig uit, maar de koelvloeistof zelf is gewoon zoals het er uit hoort te zien. Ruikt ook zoals het hoort.

We hebben de wagen even uitgelezen (na telefonische ondersteuning van Sander, waarvoor dank  ;) ) en daar kwam ook niet veel bijzonders uit. SRS (gaat goed komen), interieursensor ECC (waarschijnlijk is schoonmaken genoeg) en accu van de alarmsirene (was al zo toen ik de wagen had).

Ik denk dat André hier een leuke wagen aan heeft, die nog wel een tijdje mee kan.

StefanCJ

Gelukkig dat de slugde meevalt  :eusa_dance:

Vulk

Zo op de foto ziet hij er nog goed uit ook, maar dat kan bedriegen natHuurlijk.

elianmars

#531
Het valt me nu op de foto ineens op dat-ie achter een beetje hoog staat. Komt dat door de manier waarop-ie op de stoep staat, of zouden de verlagingsbussen van de nivomats er tussenuit gehaald zijn?  :eusa_think:

Zo stond-ie bij mij:




Edit: Ik denk dat ik het al weet. De wagen stond in vrij (om uit te lezen) en is waarschijnlijk wat naar achteren gerold in de parkeerrem, waardoor de achterkant iets omhoog komt.

elianmars

Citaat van: Vulk op 09-11-2013 14:00:30
Zo op de foto ziet hij er nog goed uit ook, maar dat kan bedriegen natHuurlijk.

Er zitten wel wat krassen en butsjes in, maar het viel mij niet tegen (na eerdere verhalen).

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Waar we wel achter kwamen, is dat er verschillende sleutels bij zitten. Twee (nieuwe) sleutels, die niet in het contact passen. Blijkt dat de cilinder in de bestuurdersdeur vernieuwd is. Daar zitten twee sleutels bij.

Sbv

Van harte André
Mocht je nog dakrails willen, laat maar weten dan neem ik zou strips wel over

vincen tdi

Nogmaals van harte André.
Blij dat allemaal toch nog wel meeviel na de berichten vorige week  ;)
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

maruska

Citaat van: elianmars op 09-11-2013 14:28:46
Waar we wel achter kwamen, is dat er verschillende sleutels bij zitten. Twee (nieuwe) sleutels, die niet in het contact passen. Blijkt dat de cilinder in de bestuurdersdeur vernieuwd is. Daar zitten twee sleutels bij.


Dat had de verkoper al geroepen vorige week :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

)()()sT

Viel me ook al gelijk op dat ie zo hoog leek te staan.
Mooi dat het allemaal meevalt, wat heeft ie nou gelopen?

Veel plezier ermee André!!

elianmars

Citaat van: maruska op 09-11-2013 14:39:46
Citaat van: elianmars op 09-11-2013 14:28:46
Waar we wel achter kwamen, is dat er verschillende sleutels bij zitten. Twee (nieuwe) sleutels, die niet in het contact passen. Blijkt dat de cilinder in de bestuurdersdeur vernieuwd is. Daar zitten twee sleutels bij.


Dat had de verkoper al geroepen vorige week :)

Dan heeft André daar niet meer aan gedacht, of het niet gehoord  ;D