Triton always on the move

Gestart door triton, 18-01-2010 22:53:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 37 gasten bekijken dit topic.

Bouke

Als de kleur goed matched met Doppie ondanks het goede kleur nr, dan gaan de achterdeuren en de voorschermen over. Dan kan hem nog wat aaien Mars ;D

triton

De nieuwe aanwinst is misschien niet forum waardig , maar hij rijdt best voor een karretje van 22 jaar oud.

Het is een toyota starlet met een pittig 1.3 12v blokje erin .
Hij begint al een beetje los te komen want om te compenseren na een t-5r en een gechipte roetmobiel moet het pedaal wat verder naar beneden.
Het verbruik is helemaal om te gieren , 1op 15,5 gemeten aan de pomp want een boordcomputer heeft hij niet.

Het doel was om de maandelijkse lasten omlaag te brengen en dit is dus gelukt.
En hij brengt me van A naar B .

Vorig jaar heb ik zelf met Maruska nog de remmen vervangen van de starlet en is er bij de dealer een nieuwe distributie opgegaan.
Dus voorlopig kan ik lekker tuffen.
Morgen zal hij (of is het een zij) te bewonderen zijn op de uitdeukmeeting. ;D ;D
Professioneel raddraaier

Brammetje

Beste André en Elianmars, ik ben de gelukkige nieuwe eigenaar van de Roetmobiel R-bumper. Die gaat uiteraard verder op mijn DOP. foto volgt tzt want ik denk dat ik hem nog een spuitbeurt geef. Na 485K toch wat steenslagschade :eusa_think:
V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.

triton

Succes met de bumper
Professioneel raddraaier

StefanCJ

Mooi dat de Starlet ook bevalt. Ach, uiteindelijk blijft het maar een ding om van A naar B te komen.

Zie je morgen!

triton

Professioneel raddraaier

devonius

De veerpootbrug heeft inmiddels een nieuwe bestemming in een andere tdi dopper gekregen. Was een mooi klusje om vandaag even op werk te doen. Had alleen geen steeksleutel bij de hand, dus de grote bouten/ moeren draai ik morgen nog even vast. Succes met de nieuwe auto.

elianmars

Citaat van: Brammetje op 13-03-2015 21:04:50
Beste André en Elianmars, ik ben de gelukkige nieuwe eigenaar van de Roetmobiel R-bumper. Die gaat uiteraard verder op mijn DOP. foto volgt tzt want ik denk dat ik hem nog een spuitbeurt geef. Na 485K toch wat steenslagschade :eusa_think:

De R-bumper heeft er niet 485K km op gezeten, hoor. Die heb ik gemonteerd bij ca. 300K km. Kwam van een Engelse R af, die Sander (Sbv) en ik zelf in Engeland hebben gehaald en gesloopt. Toen is de bumper door een spuiter in de juiste kleur gespoten :)

Brammetje

Citaat van: elianmars op 14-03-2015 01:18:13
Citaat van: Brammetje op 13-03-2015 21:04:50
Beste André en Elianmars, ik ben de gelukkige nieuwe eigenaar van de Roetmobiel R-bumper. Die gaat uiteraard verder op mijn DOP. foto volgt tzt want ik denk dat ik hem nog een spuitbeurt geef. Na 485K toch wat steenslagschade :eusa_think:

De R-bumper heeft er niet 485K km op gezeten, hoor. Die heb ik gemonteerd bij ca. 300K km. Kwam van een Engelse R af, die Sander (Sbv) en ik zelf in Engeland hebben gehaald en gesloopt. Toen is de bumper door een spuiter in de juiste kleur gespoten :)

Leuk om te weten :) Later...
V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.

triton

Zo R interieur ook verkocht dus dat ruimt lekker op.
Alles wat nu nog resteert zijn kleine zaken zoals abs controller , aandrijfassen ,achterlichten , fussestukken  ecc paneel en kleine zaken zoals
relais en schakelaars etc.

Ook nog ff bij de uitdeukmeeting geweest en even ge ohd.

Professioneel raddraaier

UserID6342

Jij en OH-en, dat kan toch haast niet ;D ;D.

Denk dat ik weet wie je interieur heeft gekocht want ik kreeg al een vraag over het aansluiten van de stoelen ;D

triton

Citaat van: Dirk342 op 14-03-2015 16:53:38
Jij en OH-en, dat kan toch haast niet ;D ;D.

Denk dat ik weet wie je interieur heeft gekocht want ik kreeg al een vraag over het aansluiten van de stoelen ;D

Nee Dirk , die was het niet......
Professioneel raddraaier

UserID6342


triton

Zo , de eerste 1000 kilometer zit erop.

Hij rijdt fijn , al denk ik dat linksvoor het wiellager aan vervanging toe is.
Eerst als Mark terug is de zomerbandjes eronder en dan nog maar eens luisteren.
Verder moet ik de ventilator eens smeren en de zonneklep fixen , deze was niet bestand tegen mijn lompe beweging.
Heb al een how-to gevonden op het starlet forum. :eusa_whistle: :eusa_whistle:
Professioneel raddraaier

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...