Over de Fryske 2.5D-'wannabee'-R, en de XC

Gestart door Hiker, 19-01-2010 21:04:26

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Ja, daarvoor moet er dus een klein stukje pijp tussen, omdat het sierstuk van de diesel best wel lang is en nieuwe, rechte, sierstukken allemaal wat korter zijn.

Ik ben bang dat je achterbumper nu heel snel zwart zal worden  :eusa_shifty:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Hiker op 14-10-2011 23:01:39
..effe checken...Gelukkig, hij zit er op.... ;D

http://i876.photobucket.com/albums/ab330/Haikom/VERGELIJK.jpg

Volgens mij schreeuwen dit soort velgen om schijven met een forsere diameter. Dan staat het wat voller. Die Comets zijn erg fraai.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Hiker

CiteerVolgens mij schreeuwen dit soort velgen om schijven met een forsere diameter. Dan staat het wat voller. Die Comets zijn erg fraai.

Ewøut

Ja, voor de looks zou dat beter zijn, maar met de komende 'motor-beurt' laat ik de looks even de looks....

Citeera, daarvoor moet er dus een klein stukje pijp tussen, omdat het sierstuk van de diesel best wel lang is en nieuwe, rechte, sierstukken allemaal wat korter zijn.

Ik ben bang dat je achterbumper nu heel snel zwart zal worden 

Dat valt erg mee. Ik heb inmiddels weer 1300 km gereden sinds vorige week vrijdag en er zat geen zwarte gloed aan de linkerkant.t.o.v. de rechterkant.

Ik zag dat Jack v een uitlaat gelast had. Wellicht wil hij er 5 cm aanlassen. Eerst zo maar even!

En wennen aan de Comets.
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

elianmars

1300 km in een week...... Daar doe ik twee maanden over  :eusa_shifty:  ;D

Hiker

Citeer1300 km in een week...... Daar doe ik twee maanden over

Ja, ik heb ook liever een klus in bv Leeuwarden. Dat zou 32 km / dag zijn....maar ja, 3 dagen naar Arnhem en 2 dagen thuis  laat de schoorsteen roken....

En volgens dit forum rijden onze blokken 500K+ km's dus met 255K heb ik nog lekkere roffel tijd.... ;D
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Hiker

Begin de Comets steeds mooier te vinden..... ;D ;D

Al zijn ze eigenlijk te donker....

Hiker

Wat wonen er vervelende mensen in dit land:

Dit is niet van effe aantikken...Helaas geen briefje......

Sbv

daytonawim

Damn, ook weer zonde, reden om er nu een R bumper onder te gaan zetten toch.

Hiker

Citaat van: daytonawim op 17-10-2011 20:46:37
Damn, ook weer zonde, reden om er nu een R bumper onder te gaan zetten toch.

mmm die gedacht schoot ook door mijn hoofd...... ;D ;D "Spuiten is echt de moeite niet schat, een nieuwe is even duur...toch"

Kan je tegenwoordig op nummerplaten wachten???

henry classic v70

Bij Brezan kun je ze bestellen en als ze worden afgeleverd moeten ze de "oude" nrplaat direkt omruilen.
Weet eigenlijk niet of ze ook nog een kentekenbewijs moeten hebben..
Dagje zonder originele plaat rijden dan maar, heb je geen plaat voor een aanhanger die je zolang kunt gebruiken?
(achter de voorruit)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Hiker

Heeft iemand kort geleden een voorbumpert laten spuiten??

Wa kost da?

Ik begreep dat een nieuwe bumpert (R) €440,- doet.......

Misha

Citaat van: Hiker op 18-10-2011 21:53:54

Wa kost da?

Ja, maar dan is hij wel op kleur.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Sbv

Wa kost da?

Klopt, maar dan moet je nog wel de roostertjes etc erbij hebben.

Spuiten is dacht ik rond de 250-300 euro, tenminste dat hou ik zelf meestal aan.
Bij een R bumper is het wel even wat zaken overzetten, maar dan ben je weer klaar en het staat mooier  ;D

innocenti

Wa kost da?

Ik heb 3 weken geleden €480 bruto ex BTW betaald voor mn R bumper in kleur, nieuw. Ik geloof dat spuiten ongeveer €250 kost. Voordeel was dat mn oude R bumper buiten de lak nog goed was, dus kunnen verkopen waardoor het verschil te weinig was om risico te lopen met spuiten.