Over de Fryske 2.5D-'wannabee'-R, en de XC

Gestart door Hiker, 19-01-2010 21:04:26

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

2 Scosche adapters besteld op 3 januari en die waren pas vandaag binnen. Nog geen paniek dus ;)

Hiker

Citaat van: Taranis op 26-01-2013 21:53:55
2 Scosche adapters besteld op 3 januari en die waren pas vandaag binnen. Nog geen paniek dus ;)

En weet je zo zo af ze*kt......ik werk donderdag en vrijdag altijd thuis......dus afgelopen week dus weer 'hoop'. En ja hoor donderdag om 11:00 slaat onze hond aan....daar is Gerrit, onze pakjes bezorger. "En..???" vraag ik hoopvol......"mmm" zegt hij...."je hebt pech, het is niet uit de US en daarbij staat er A.S. (Annet) op. "Nou morgen beter"..... Vrijdag om 11:00 hetzelfde ritueel: Shep blaffen, ik naar beneden, deur open......en hij schut al nee, waar voor A.S.......om sjachareinig van te worden...... :eusa_think:
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Hiker

Citaat van: Hiker op 06-01-2013 17:02:45
.....zie ik de v70 langzaam achteruit wegrollen.  :eusa_think: Het protier 'grijpt' de paal en ik race naar buiten en grijp de A-stijl vast, zet m'n hiel direct als wig onder het wiel. Ik schreeuw naar m'n ega, die raced naar buiten, start de auto en rijdt hem 1 meter naar voren......PFFFHHHHHFFFFF

Maar gelukkig met de schrik vrij gekomen.   :angel:

Zie boven...er lijkt wel iets verborgen omdat het a. te zien is aan de deur en b. omdat het binnen nu suist.

Hier de foto's, duidelijk te zien dat er meer ruimte zit dan de rechterkant. Kan ik de bovenkant (laten) bijbuigen, zodat hij beter klemt, of is de deur anders af te hangen?

Deur niet aangedrukt

Deur aangedrukt

Andere kant...

Scharnieren lijken niet gebroken of verbogen....
Please advice......
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Sbv

Knie aan de binnenkant van de deur en buigen ? ;D

Iets afstellen aan scharnier

elianmars

Ik zou 'm gewoon voorzichtig iets terug buigen. Heb ik bij Roetmobiel ook gedaan  :eusa_shhh:

Hans Duiven

En het raam moet zover mogelijk naar beneden.

elianmars

Citaat van: Hans Duiven op 29-01-2013 19:36:13
En het raam moet zover mogelijk naar beneden.

Had ik er inderdaad even bij moeten zeggen.

Boemeltje

Hiker

Thanks, ga ik dat morgenavond even proberen.....

Hiker

R-bumper.......

Wie o wie weet of en waar er koplampwisser afdekplaatjes te bestellen zijn?

Hiker

Citaat van: Hiker op 29-01-2013 20:44:31
R-bumper.......

Vervonden.... http://www.vivaperformance.com/headlight-wiper-plug-cover-s70r-and-v70r/

Maarrrrrrrrrrrrrrrrr beetje duur......$79,-

Hans Duiven

Citaat van: Hiker op 29-01-2013 20:49:48
Citaat van: Hiker op 29-01-2013 20:44:31
R-bumper.......

Vervonden.... http://www.vivaperformance.com/headlight-wiper-plug-cover-s70r-and-v70r/

Maarrrrrrrrrrrrrrrrr beetje duur......$79,-

Be-la-che-lijk! Wat een geld!

The Volvoboy

Kun je beter koplampwissers erin zetten ;)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Broabander

Ja bijna beter een nieuwe bumper man!
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Sbv

Misschien dat er op de zwarte V70R van Arjen/Dirk nog wat zit wat je over kunt nemen.