VROM 2010

Gestart door Hengeveld, 20-01-2010 12:42:53

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Ik heb deze site gebruikt:

http://www.volvo200.org/tankstations_eng.htm

De Tomtom file heb ik zelf aangemaakt en is een routefile van onze trip geworden. Daar zul je niet veel aan hebben. Je kunt ze dan dus beter zelf programmeren.
Misschien is er ergens nog wat te vinden...

mafvanvolvo

Allen bedankt voor het meedenken aan gaande zaken zoals lpg,wij gaan zeker daar naar toe dat weekend
staan jullie op een camping,eten we gezamelijk of apart,ik wil eventueel wel koken voor die paar dagen als jullie er zijn,graag per email als dat geen bezwaar is.

Groeten Ted.

darius

Citaat van: mafvanvolvo op 03-06-2010 23:32:24
Allen bedankt voor het meedenken aan gaande zaken zoals lpg,wij gaan zeker daar naar toe dat weekend
staan jullie op een camping,eten we gezamelijk of apart,ik wil eventueel wel koken voor die paar dagen als jullie er zijn,graag per email als dat geen bezwaar is.

Groeten Ted.

Goed plan ted... pb ?
No show, only go.

Hengeveld

Wat LPG betreft: in Denemarken heb ik er nooit een gezien, dus als je via de bruggen gaat is de laatste pomp in Duitsland tegen de grens met Denemarken bij Handewitt (even afrit af). In Zweden ken ik een pomp van Preem in het zuiden van Göteborg bij het Formule 1 hotel. Meteen een tip om daar te overnachten à 390kr (39 euro). De Preem is 24u per dag open.

Ga je met de boot, dan zit je met hetzelfde probleem dat tussen de boot in Duitsland en Göteborg geen LPG is (op de directe route).

mafvanvolvo

Vertrek 25-7-2010 richting Zweden,gaan eerst naar vrienden in de buurt van Swerin (Duitsland)en na een paar dagen richting Rostock te rijden en met de veerboot naat Trelleborg in Zweden waar we tegen de klok in Zweden gaan bezoeken,dus eerst richting Stockholm en hopen ongeveer 13 augustus in Gotenborg te arriveren,rijden in een camper ,Hymer 584, kenteken zal ik volgende week hier nog vermelden.

Groeten Ted.

Kingfisher

Sjips, wij gaan de 30e naar Zweden en komen de 14e terug........... net te vroeg dus.  :eusa_wall:

mafvanvolvo

Hallo: Wekunnen natuurlijk wel een lijstje aan maken maar wie  gaan er wel echt naar toe.

Groet Ted.

Hengeveld

Citaat van: trevjans op 08-04-2010 13:28:26
Updated Lijstje dan maar

Hengeveld
Mafvanvolvo
DaRius
Arjen t-5r
Trevjans

mafvanvolvo

Hoeveel personen per auto ,heb namelijk voor 6 personen eetbestek in de camper zitten vandaar mijn vraag.Wij zijn met z,n  tweeen.

Groet Ted.

Auk

Wij gaan met drie 480's die kant uit.

Hengeveld
Mafvanvolvo
DaRius
Arjen t-5r
Trevjans
Auk

Auke
Volvo. for life

mafvanvolvo

Aan allen:

Zou nog het kenteken geven van de camper:73-vp-zk heb twee stoelen aan boord,een voor mijn vrouw en
een voor mijzelf de rest mag/moet zelf even voor haar of zijn zetel zorgen camper zal in de buurt van het Volvo museum staan,is niet echt een camping in de buurt ,maar we zien wel wat er eventueel in de buurt is.
Wij gaan a.s vrijdag al weg omdat we er ook een vakantie aan vast hebben geplend.reizen via Rostock
naar Trellenborg kwam voor ons beter uit omdat we vrienden vlakbij Swerin hebben wonen.
Voor de rest wensen wij jullie allemaal een goede reis naar Zweden.

Groeten Agaath en Ted Fluitman    Enkhuizen.

LekkeRRRR

We (zoon en ik) vertrekken a.s. woensdag richting Gothenborg. Spreken we vrijdagavond ergens af in (of buiten) de stad?
'k Ben niet bekend daar, dus laat het aan een ander over om de locatie te bepalen.
;)/jan

JW

Ik vertrek zondag ochtend naar Gothenburg, zal om 7:55 geland op Zweedse bodem (als alles volgens plan gaat). Ben van plan die dag na het afleveren van de spullen op logeeradres (buiten stad) er heen te gaan. De week er na naar Vallakra.
240 Turbo | 1991 | 282Kkm | E85

Volvo Felipe

waar blijven de foto's.

LekkeRRRR

Zoek de Volvo:

Zoek de nieuwste Volvo:

Zoek de forummer:

;)/jan