Vacuumslangen

Gestart door Jochim, 23-01-2010 13:32:29

Vorige topic - Volgende topic

Jochim

Moet mijn vacuumslangen van turbo van mijn 850 t5 eens vervangen, de afmetingen die op verschillende sites zijn gegeven zijn 3,4,5,6 en 8 mm, nu meten mijn slangen +- 1 cm maar is dit misschien van de opening dat zij bedoelen? Of steekt die breedte niet zo heel nauw? Kan er geen vinden bij de lokale autoshops

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Jochim

Hans Duiven

Citaat van: Jochim op 23-01-2010 13:32:29
Moet mijn vacuumslangen van turbo van mijn 850 t5 eens vervangen, de afmetingen die op verschillende sites zijn gegeven zijn 3,4,5,6 en 8 mm, nu meten mijn slangen +- 1 cm maar is dit misschien van de opening dat zij bedoelen? Of steekt die breedte niet zo heel nauw? Kan er geen vinden bij de lokale autoshops

Ik denk dat ze toch de binnendiameter bedoelen, anders moet je elke keer rekening houden met de manteldikte. Da's geen doen met al die verschillende slangen.

Hans

Jochim

Ok, iemand een idee welke binnendiameter de slangen van een 850 t5 hebben? Ik meet 5mm maar ben niet zeker, ze zijn ook erg verduurt.

arjenT5R

Trek die ouwe zooi dr af markeer het
neem het mee naar de auto-materialen zaak gooi het op de toonbank
en je krijgt netjes alle stukjes slang nieuw mee..

Terug zetten en klaar, als je het op internet wil bestellen ofzo
dan pak je schuifmaat (http://nl.wikipedia.org/wiki/Schuifmaat) en met je de verschillend BINNEN diameters op
en je besteld de gewenste lengtes van die diameters.

moeilijk? nahhhhhh
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Jochim

Heb het besteld via biesheuvel, 4mm  3meter! Nu weet ik hoe de zoekfunctie werkt, was niet echt duidelijk hoor!

Logisch? nahhhhh

thijsj

Citaat van: arjenT5R op 23-01-2010 19:42:11
Trek die ouwe zooi dr af markeer het
neem het mee naar de auto-materialen zaak gooi het op de toonbank
en je krijgt netjes alle stukjes slang nieuw mee..

Terug zetten en klaar, als je het op internet wil bestellen ofzo
dan pak je schuifmaat (http://nl.wikipedia.org/wiki/Schuifmaat) en met je de verschillend BINNEN diameters op
en je besteld de gewenste lengtes van die diameters.

moeilijk? nahhhhhh
Mogge! ;)