Het grote "Wie kent deze Volvo" topic 2010

Gestart door big ben, 30-12-2009 08:33:43

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Niet om dat bedrijf te verdedigen ofzo, maar het eerste gestuurde mailtje komt nu ook niet echt bijster vriendelijk / intelligent over....  Reactie is mijn ogen dan ook logisch.

Boeijke

Niet mee eens. Het eerste mailtje is idd niet echt vriendelijk. Maar als het bedrijf zich beetje professioneel had opgesteld had ie zijn reactie niet verlaagd tot dit niveau.

Maar das mijn mening.  ;)

Willem

UserID6342

Daar kan ik je wel in vinden Wim, beter was als "bedrijf" zijnde gewoon helemaal niets terug te zeggen / te reageren op het eerste mailtje.  Maar goed dat is mijn mening, wat anders had je verwacht van een handelaartje ?  Site al eens bekeken ?

Henk855

Als Autobedrijf Lamers die tenslotte deze auto graag wil verkopen en op hun site over komt als een professioneel bedrijf het goede verstand had gehad dan hadden ze nooit een auto op hun site en Marktplaats gezet die er zo uit ziet.

Het getuigd ook voor hun te spreken over een auto of het een stuk vuil is: Ik snap niet waar je je druk om maakt,voor zo'n oude *** auto,voor 10 anderen tot ziens.

Never dat ik daar ooit een poot over de drempel zet!

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Emiel

wjv144

de mail reactie was een beetje kort door de bocht, maar dat is de IQ van die mannen natuurlijk ook  ;D

Anders waren ze wel wat anders aan het doen ipv in zesdehands autootjes te handelen.

Ik heb in elk geval een lekker bakkie koffie gehad en ze probeerden niet met allerlei smoesjes en gladde verkoop praatjes de V70 te slijten.

wat ik straks al schreef, voor 3.100 kann ik me niet echt een buil vallen, al zit er misschien wel een paar honderd euro aan onderhoud aan te komen...(die ik nu nog niet weet)

Morgen ga ik nog twee TDI kijken bij particulieren, maar die hebben weer meer km's...

Cesar

Het kan natuurlijk zo zijn dat je voor 3100 je geen buil valt, maar het kan nog vele malen goedkoper. Die  paar honderd euro heb je bij elke auto maar kan prima al in die 3100 zitten.

wjv144

Misschien heb ik een beetje pech tot nu toe, maar wat ik gezien heb waren allemaal auto's die niet goed verzorgd waren.

groezelig interieur, gescheurde bekleding en allerlei 'gebruikssporen' aan de buitenkant.
Dan kom ik niet eens aan onder de motorkap kijken toe.

Kan trouwens die hoge achterkant worden veroorzaakt door een defect nivomat installatie?
er zat een knopje naast de mistlampen met 0/1, die niet orgineel Volvo is.

elianmars

Citaat van: wjv144 op 01-05-2010 21:05:08
Misschien heb ik een beetje pech tot nu toe, maar wat ik gezien heb waren allemaal auto's die niet goed verzorgd waren.

groezelig interieur, gescheurde bekleding en allerlei 'gebruikssporen' aan de buitenkant.
Dan kom ik niet eens aan onder de motorkap kijken toe.

Kan trouwens die hoge achterkant worden veroorzaakt door een defect nivomat installatie?
er zat een knopje naast de mistlampen met 0/1, die niet orgineel Volvo is.

Defecte nivomats zakken in, die gaan niet de hoogte in.

Het zou kunnen dat er Monroe levellers achter liggen. Die zijn oppompbaar. Misschien tot volle hoogte opgepompt?

Henk855

Het is gewoon oer lelijk dus wil iemand hem kopen prima, maar om over dit lelijke verhoogde ding nou een aantal pagina's met suggesties over een set veren vol te tikken lijkt mij persoonlijk niet nuttig.

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

thuur

Yep, als de Nivomats de olie hebben verloren (lek) dan gaan ze helemaal omhoog. Dat merk je trouwens binnen 5 meter rijden ;D

Gr ;)

elianmars

Citaat van: thuur op 02-05-2010 01:02:46

Yep, als de Nivomats de olie hebben verloren (lek) dan gaan ze helemaal omhoog. Dat merk je trouwens binnen 5 meter rijden ;D

Gr ;)

Ik dacht dat ze dan juist gingen zakken?  :eusa_think:

thuur

rogerV701998

Is dat het setje Nivomats dat ik voor weinig van je kan overnemen? :eusa_think: ;D

thuur

Citaat van: rogerV701998 op 02-05-2010 23:56:01
Is dat het setje Nivomats dat ik voor weinig van je kan overnemen? :eusa_think: ;D

:eusa_naughty: Die heeft de oud-ijzer-boer al gecashed denk ik..

Gr ;D