Het grote "Wie kent deze Volvo" topic 2010

Gestart door big ben, 30-12-2009 08:33:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Jasper Boven

Citaat van: Ludo op 11-10-2010 12:13:07
Als je dezelfde naam, hier in de ledenlijst zoekt, vind je wel wat...  :D

:D

johnskie

Citaat van: dbs1 op 10-10-2010 18:14:46
Citaat van: johnskie op 08-10-2010 15:46:15
tijdens mijn zoektocht ben ik deze volvo 850 tegengekomen er zit een sticker op van de volvo 850 club

wellicht kent iemand deze volvo

link http://link.marktplaats.nl/382928613

graag zoveel mogelijk info

momenteel is er iets met de automaat bak aan de hand , het lampje tracks off blijft branden

Je kunt de foutcodes laten uitlezen voor die TRACS OFF melding, brand niet tevens het ABS lampje?


de handelaar heeft inmiddels nieuwe electronica besteld en dat komt er van de week in , dus dan even een proefrit, ben heel erg benieuwd................

Rob850turbo

Citaat van: marc-850 op 10-10-2010 20:00:53
Citaat van: daytonawim op 10-10-2010 19:29:30
Citaat van: marc-850 op 10-10-2010 16:02:07
Citaat van: Rob850turbo op 10-10-2010 15:42:15
heb je een link naar advertentie of site?

http://www.autobedrijftonspijkers.nl/

Staat helaas geen vraagprijs bij, dus zal wel geen koopje zijn, maar weet morgen meer.


Zou em even bellen voor je er heen rijd, nieuwe APK en te naamstelling vrijdag 8 oktober !

Had dit al gezien op de RDW site. Dit autobedrijf zit bij wijze van spreken bij mij op de hoek. En kom er morgen toch langs op weg naar mijn werk. De eigenaar van het bedrijf ken ik persoonlijk al heel lang, woont bij ons in het dorp.

ben zeer benieuwd wat de vraag prijs is voor deze volvo!

marc-850

Citaat van: Rob850turbo op 11-10-2010 20:00:04
Citaat van: marc-850 op 10-10-2010 20:00:53
Citaat van: daytonawim op 10-10-2010 19:29:30
Citaat van: marc-850 op 10-10-2010 16:02:07
Citaat van: Rob850turbo op 10-10-2010 15:42:15
heb je een link naar advertentie of site?

http://www.autobedrijftonspijkers.nl/

Staat helaas geen vraagprijs bij, dus zal wel geen koopje zijn, maar weet morgen meer.



Zou em even bellen voor je er heen rijd, nieuwe APK en te naamstelling vrijdag 8 oktober !

Had dit al gezien op de RDW site. Dit autobedrijf zit bij wijze van spreken bij mij op de hoek. En kom er morgen toch langs op weg naar mijn werk. De eigenaar van het bedrijf ken ik persoonlijk al heel lang, woont bij ons in het dorp.

ben zeer benieuwd wat de vraag prijs is voor deze volvo!

Vraagprijs is 4950

Rob850turbo

Hoe is de staat van de auto tegenwoordig?

RyanB

heeft iemand misschien informatie over de volgende auto:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=b2jlaojv1hpl
Ik heb een afspraak om donderdag te gaan kijken en hoopte wat meer te weten te komen mits hij hier natuurlijk bekend is.

Joost23

Ryan,

Ik ken m niet, maar Kryptonweg in Amersfoort is bijna kruipafstand voor me...
Staat al wel heel erg lang te koop btw...

RyanB

Gewoon gaan kijken is dan de beste manier.
De verkoper wist wel te melden dat er pas een nieuwe distributieriem op gezet was, maar op mijn vraag hoe het met de aandrijflijn, zoals de haakse overbrenging gesteld was, kon hij geen antwoord geven.
Dat wordt dus goed controleren!
Joost, heb je enig idee hoe lang hij er al staat?


Sem

Citaat van: johnskie op 11-10-2010 12:44:46
Citaat van: dbs1 op 10-10-2010 18:14:46
Citaat van: johnskie op 08-10-2010 15:46:15
tijdens mijn zoektocht ben ik deze volvo 850 tegengekomen er zit een sticker op van de volvo 850 club

wellicht kent iemand deze volvo

link http://link.marktplaats.nl/382928613

graag zoveel mogelijk info

momenteel is er iets met de automaat bak aan de hand , het lampje tracks off blijft branden

Je kunt de foutcodes laten uitlezen voor die TRACS OFF melding, brand niet tevens het ABS lampje?


de handelaar heeft inmiddels nieuwe electronica besteld en dat komt er van de week in , dus dan even een proefrit, ben heel erg benieuwd................

Ik ben heel erg benieuwd....  ook naar de staat van het geheel. Toen ik m kocht was ie behoorlijk gebruikt, maar wel altijd dealer onderhouden... boekjes bij.. draagarmen verv. etc..  Was echt supertrots op die auto toen... Was toen 24 en had een knappe 850 Estate alterII met volleder en G3.. Phoe.. wat was ik de man zeg! Zonde dak m toen weg heb gedaan.. kon er erg goed geld op maken dussss.....

Powerpete

Citaat van: RyanB op 12-10-2010 17:55:47
heeft iemand misschien informatie over de volgende auto:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=b2jlaojv1hpl
Ik heb een afspraak om donderdag te gaan kijken en hoopte wat meer te weten te komen mits hij hier natuurlijk bekend is.


toch weer een echte auto op t oog Ryan ???....... hahaha, ik zie m wel verschijnen als t m wordt.....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

RyanB

He Peet, ik had wel verwacht dat je zou reageren!
Tsja, het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan en ja, ik heb nog steeds een beetje spijt dat ik toen die Rode 850R aan jou verkocht heb.
Man man wat loopt dat ding goed zeg, zo'n snelle had ik tot dan toe nog niet gehad!
Maaaaarrrr, er staat alweer een Zwarte 96' 850R op de oprit, maar die moet ik nog een beetje opknappen en invoeren, en aangezien ik mijn eigen auto verkocht heb kom ik nu 1 auto te kort en die V70R Classic leek mij wel een leuke auto voor een leuke prijs zodoende.
Donderdag maar eens gaan kijken en voelen.

johnskie

[Ik ben heel erg benieuwd....  ook naar de staat van het geheel. Toen ik m kocht was ie behoorlijk gebruikt, maar wel altijd dealer onderhouden... boekjes bij.. draagarmen verv. etc..  Was echt supertrots op die auto toen... Was toen 24 en had een knappe 850 Estate alterII met volleder en G3.. Phoe.. wat was ik de man zeg! Zonde dak m toen weg heb gedaan.. kon er erg goed geld op maken dussss.....
[/quote]


heb geen proefrit gemaakt , ben meerdere keren bij de handelaar geweest en het schoot maar niet op , heb ondertussen een andere 850 gekocht , eentje uit 1996 . ook een 2.5 10 klepper met 295000 km op de teller.
zal hem in het daarvoor bestemde topic even voorstellen

Joost23

Citaat van: RyanB op 12-10-2010 21:29:08
Gewoon gaan kijken is dan de beste manier.
De verkoper wist wel te melden dat er pas een nieuwe distributieriem op gezet was, maar op mijn vraag hoe het met de aandrijflijn, zoals de haakse overbrenging gesteld was, kon hij geen antwoord geven.
Dat wordt dus goed controleren!
Joost, heb je enig idee hoe lang hij er al staat?



Al heel lang geloof ik....
Wil morgen wel even langs gaan....

Als je een hele mooie v70R wilt hebben....van amerongen in driebergen. Alleen wel heel stevig aan de prijs (weerhoudt mij er ook van)

Ruup

Citaat van: mar op 10-10-2010 22:22:04
Ben op zoek naar een 850 en zag op marktplaats deze 2,5 T in Maasbracht, Limburg. Weet iemand er iets over? Zou bij Volvo de Beemd in Eindhoven in onderhoud zijn geweest.
Groet Mar

http://link.marktplaats.nl/380564665

Deze verkoper ken ik, woont bij mij in het dorp. Heb bij hem in deze auto gezeten liep goed voor een 2.5t was niks op aan te merken naar mijn inzien...

mar

Dank voor de reactie Ruup, heb ondertussen al een andere gekocht, ook omdat Volvo de Beemd niets over deze auto kon vinden in hun archief. En die houden ze tot 8 jaar terug bij. Toch raar.....
groet Mar