Het grote "Wie kent deze Volvo" topic 2010

Gestart door big ben, 30-12-2009 08:33:43

Vorige topic - Volgende topic

Rob850turbo

Dat weet ik nog niet, daarom wil ik het juist weten 

Vreeemd hoor !! ???

elianmars

Citaat van: Snellebaksteen op 03-12-2010 00:46:52
Iemand bekent met deze V70n?

klik

Kilometerstanden ben ik niet erg bang voor, zonder onderhoud haalt hij de 480 niet. Iemand specifieke gedachtes bij het type/bedrijf/motorsoort?

Ik moet zeggen dat-ie er op de foto's erg goed uit ziet voor de km.stand. Goede audio installatie, goede stoelen (de zgn. sportstoelen), ECC, vol leder. Lijkt me niet verkeerd.

emmo

Recent heb ik mee aangemeld op dit forum omdat ik binnenkort een 850 T5R of R wil aanschaffen vanwege de gunstige bijtelling. Ik wil echter perse een automaat en natuurlijk een auto die in zeer goede staat. Nu zag ik deze staan bij Ton Spijkers http://link.marktplaats.nl/394825540 met een kentekenplaat van de 850 Club. Kent iemand deze auto, de staat ervan en de geschiedenis van de auto?

Alvast bedankt voor alle reacties! Uiteraard zijn tips aangaande andere te koop staande R's ook van harte welkom!!

Rob850turbo

een paar pagina's terug staat veel over deze auto , ook de vorige eigenaar staat er bij.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,39013.msg910823.html#msg910823

JvW

Ik heb een vraagje.

Kent iemand mijn auto toevallig vanuit het verleden?
Het gaat om de XP-LD-36.

Ik zou er achter willen komen waarom ik een 2-tje op mijn kentekenplaat heb namelijk.
De auto had bij aanschaf verder opmerkelijk weinig gelopen (ruim 100K begin 2008 met NAP).
Ik weet dat de auto eerst bij De Beemd heeft rondgereden (demo-auto?).
Aan het overspuiten te zien heeft de auto een keer rechtsachter schade gehad. Dit is wel heel netjes/bijna onzichtbaar hersteld.

LenT-5R

Citaat van: JvW op 06-12-2010 13:37:57
Ik zou er achter willen komen waarom ik een 2-tje op mijn kentekenplaat heb namelijk.

Nou, wie kopt hem in...... :eusa_dance:

daytonawim

Nou zal ik dan maar  8) 8)

Iemand is dus 2 x een kentekenplaat of kentekenbewijs verloren !  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

emmo

Citaat van: Rob850turbo op 06-12-2010 13:09:54
een paar pagina's terug staat veel over deze auto , ook de vorige eigenaar staat er bij.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,39013.msg910823.html#msg910823

Bedankt Rob! Ik zag op marktplaats dat de advertentie van begin november was en heb op dit forum dus ook tot begin november teruggebladerd. Maar ik weet nu dat de auto al wat langer te koop is en dat hij enkele maanden geleden nog een storing had.
Heeft iemand de auto recent bekeken? Is hij optisch in mooie staat of zitten er toch wat krasjes, deukjes etc in?
Ik kom uit het Noorden van het land en voordat ik de auto ga bekijken wil ik er toch min of meer zeker van zijn dat het wat voor mij is.
Natuurlijk kan ik de verkoper ook bellen maar of die helemaal objectief is....

JvW

Citaat van: daytonawim op 06-12-2010 13:54:48
Nou zal ik dan maar  8) 8)

Iemand is dus 2 x een kentekenplaat of kentekenbewijs verloren !  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Dat kan ik zelf ook nog wel bedenken.
Volgens mij kan het kenteken ook ingenomen worden. Wanneer de auto daarna weer gewoon de weg op gaat wordt volgens mij ook een nieuw kenteken verstrekt.

Ik wil geen algemene oorzaken weten, maar specifiek wat er met deze auto eventueel aan de hand is geweest.

daytonawim

Bel eens met het RDW, die zouden antwoord moeten hebben op je vraag !

Joeri

Kent iemand de 850 T5 met kenteken 88-RX-BN, staat in regio 010?
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

maruska

Citaat van: Joeri op 07-12-2010 21:55:22
Heb je een verkooplink, extra info ? (kan wel op rdw kijken, maar ben lui ;D)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

thijsj

Citaat van: maruska op 07-12-2010 22:49:46
Deze donkerblauwe in Schiedam? Als het deze is: ik ken dit bedrijf niet, maar het zit in de Spaanse Polder. Over het algemeen moet daar wat extra voorzichtigheid in acht genomen dacht ik. En als het een ex-Italiaan is (importkenteken) dan wil je misschien de tellerstand dubbelchecken ;) Ik vind het overigens wel een nette en zou afgaand op de foto's niet direct aan de opgegeven km-stand twijfelen. Wel jammer van het plakhout.

Joeri

Citaat van: thijsj op 07-12-2010 22:57:12
Citaat van: maruska op 07-12-2010 22:49:46
Deze donkerblauwe in Schiedam? Als het deze is: ik ken dit bedrijf niet, maar het zit in de Spaanse Polder. Over het algemeen moet daar wat extra voorzichtigheid in acht genomen dacht ik. En als het een ex-Italiaan is (importkenteken) dan wil je misschien de tellerstand dubbelchecken ;) Ik vind het overigens wel een nette en zou afgaand op de foto's niet direct aan de opgegeven km-stand twijfelen. Wel jammer van het plakhout.
Nope, is een DOP uit duitsland. Maar is al verkocht hoor, staat niet meer op internet. Hij stond in Vlaardignen te koop. Ben benieuwd naar de historie, schijnt uit regio Nijmegen te komen.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.