Origineel met USA Knipperlichten, of Helder zwarte koplampen

Gestart door Richard850, 25-01-2010 01:02:54

Vorige topic - Volgende topic

cas

ik wacht tot ze met een set komen voor de 850 Ala c70 helder glas.... vind dat t mooist. is niet TE modern voor de al wat oudere 850's maar wel mooie upgrade.... zou die dag ooit komen? Marc, kan jij niet je ehmm... invloed uitoefenen op iemand  ;D 

maar in jouw geval hier zou ik ook voor de USA pinkers gaan met stukje oranje.... vind dat wel wat.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Esveldt

Citaat van: cas op 06-02-2010 21:28:51
ik wacht tot ze met een set komen voor de 850 Ala c70 helder glas.... vind dat t mooist. is niet TE modern voor de al wat oudere 850's maar wel mooie upgrade.... zou die dag ooit komen? Marc, kan jij niet je ehmm... invloed uitoefenen op iemand  ;D 

En dan mag je mij ook opschrijven!

cas

Citaat van: Esveldt op 07-02-2010 18:24:27

En dan mag je mij ook opschrijven!

maar,..... jij hebt toch een v70. dan kan je gewoon de set  jewel clear ( die mooie dus) van de C70 monteren....
of bedoel je , je wacht op een immi meer betaalbare set :-)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Esveldt

)()()sT

maar in jouw geval hier zou ik ook voor de USA pinkers gaan met stukje oranje.... vind dat wel wat.

Afgezien van de ledjes  heb je dat toch allang?