Imi Pegasus 18 inch

Gestart door Ronin, 25-01-2010 20:27:12

Vorige topic - Volgende topic

Ronin

Netjes hoor juiste maat velg juiste kleurstelling en mooi verlaagd en dat alles met een mooi setje "imi" pegs niks aan het handje  :eusa_clap: :eusa_clap:

Turbo-Geek

Citaat van: Ronin op 29-01-2010 23:54:34
Netjes hoor juiste maat velg juiste kleurstelling en mooi verlaagd en dat alles met een mooi setje "imi" pegs niks aan het handje  :eusa_clap: :eusa_clap:

Amen !
Niet het meest exclusieve type velg (maar ja welke nog wel tegenwoordig ?) maar nog steeds heel mooi, netjes en tijdloos die Pegs !
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Richard850

Citaat van: Rudy-M op 26-01-2010 13:20:53
Citaat van: Richard850 op 26-01-2010 12:26:42
Citaat van: M a r c op 26-01-2010 11:33:32
Alleen opletten dat je ze van het merk TAM koopt en niet de Chinese imi van deze originele imi....  Kun je zien aan de R in de spaak, als die slecht is gefreest/gelakt dan heb je de slechte imi-imi.

Dan ben ik benieuwd na die van mij!

Als het goed is, zijn ze inmiddels weer helemaal netjes, en voorzien van een nieuwe laklaagje...

Die van jou zijn juist goed gelukte imi's, inclusief het R'tje. Zelfs ik moest een paar keer kijken ;D
Heb je meer details van die velg? Waar die gemaakt is, welk merk enzo. Want ze zien er een heel stuk beter uit dan de imi's die we hier kennen en van houden *kuch* :evil:

Okay, das goed nieuws:P

Ik heb nog niet gekeken waar ze gemaakt zijn, als ik ze terug heb zal ik direct ff kijken!

johanw

Citaat van: Turbo-Geek op 29-01-2010 23:39:39
Zou zweren dat het 19" was Johan ......

Dat hebben er meerdere al tegen me gezegd maar het is echt 18" maar het lijkt idd net 19"

Ronin

Zal dan ook gelijk maar met de deur in huis vallen.
Zijn er hier mensen die weten waar je de echte imi en dus niet de imi van de imi pegasus kunt kopen voor een scherpe prijs hoop dat iedereen het nog snapt  ;D :eusa_doh:

elianmars

Citaat van: Ronin op 17-02-2010 20:20:14
Zijn er hier mensen die weten waar je de echte imi en dus niet de imi van de imi pegasus kunt kopen voor een scherpe prijs hoop dat iedereen het nog snapt  ;D :eusa_doh:

European Tuning?

Misha

Citaat van: elianmars op 18-02-2010 09:19:21
Citaat van: Ronin op 17-02-2010 20:20:14

European Tuning?

Het schijnt dat de imi van de imi van de replica wel weer heel aardig van kwaliteit is. :D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Ronin

Laat je niks wijsmaken het is tegenwoordig niet eens makkelijk om zeker te weten of het echt wel een TAM kwaliteit betreft.
Met andere woorden je word opgelicht waar je bij staat   :eusa_liar:

Even ET buiten beschouwing gelaten dan natuurlijk  ;D

Ludo

Over welke kwaliteitsverschillen hebben we het eigenlijk?.
Of m.a.w., hoe zie/herken je het verschil?.

Ronin

Citaat van: Ludo op 18-02-2010 15:47:22
Over welke kwaliteitsverschillen hebben we het eigenlijk?.
Of m.a.w., hoe zie/herken je het verschil?.
Het gaat hierbij vooral om de kwaliteit tussen het Chinese spul en de imi's van TAM kwaliteit afkomstig uit Duitsland als ik het goed heb begrepen.
Omdat het onderlinge verschil moeilijk aantoonbaar is kan het erg lastig worden bij een eventuele koop van een "goed" setje 18" inch imi pegagussen.

Ludo

Bij mij staat er dit in de spaak:

Wat het betekent weet ik niet  ;D , maar voor hetgeen ze kosten ben ik tevreden.

Ronin

Dit roept ongetwijfeld wat vragen op zoals je zal snappen   ;D :eusa_whistle:

fearless

:eusa_eh:

sorry kon het niet laten.

:eusa_shifty:

Turbo-Geek

Vermeld er ook ff bij dat dat het resultaat is van lomp rijgedrag en dan met snelheid in een slip tegen de stoeprand schieten.
Dat overleefd geen enkele velg, en mischien maar goed ook.
  The things you own end up Owning you !