MarkD stelt zich voor

Gestart door MarkD, 25-01-2010 20:43:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarkD

Hoi Luitjes,

Ik ben Mark en sinds een half jaar eigenaar van een Volvo 850 2.5 TD automaat uit dec. 1996 met inmiddels 368000 op de teller (kocht hem met 350,000)

Dankzij dit forum al enige zaken aangepakt (Distributieriem (laten) vervangen, stoelverwarming gemaakt, wiellager li voor vervangen, ECC laten vullen, roet uitstoot aangepakt door EGR klep af te doppen (werkt perfect, geen roet meer).
Binnenkort Spy afstandbediening voor CV inbouwen.

Heb enorm veel aan dit forum gehad aan tips.Ik wist meteen wat ik moest aanpakken.

Ik wilde mij al eerder aanmelden maar het is er niet van gekomen tot vandaag.

Ik hoop nog veel nuttige tips te kunnen vernemen.

De volvo bevalt zo goed dat we nu op zoek zijn naar een 850 of V70 Estate met derde bank om als gezinswagen te dienen (4 kids, moeten tegenwoordig allemaal in de gordel).

Zal mooi staan twee volvo's op de oprit!


Groeten van Mark

)()()sT

Welkom!!!

Ik weet een hele mooie diesel te koop hier op het forum  8)

MarkD

Thanx,

Ik twijfel tussen nog een Diesel of toch benzine.
Mijn eigen auto gebruik ik zakelijk, rij er 20-30 duizend kilometer mee.
Privé toch wat minder 10-20 duizend.


Bouke

Welkom Mark ;D gewoon lekker roeten man ;D

ro~djo

Hoi Mark welkom op dit nuttige forum

Al een half jaartje achter de schermen meegespiekt

Dan weet je ook waar we gek op zijn.......

Durf het bijna niet te vragen maare........

FOTOOOOOOOOOO'S  ::)

Tim H uit E

en weer een roetmobiel erbij   :eusa_clap: goede keuze :eusa_dance: zijn fijne wagens .
veel plezier ermee

Mvg Tim H uit E

FGG

Welkom op 't Forum, Mark.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

hathü

Welkom. Als ik voor jouw keus stond  werd het echt wel een V70 R erbij.  Zakelijk cruisen in de diesel en prive lekker spurten/sporten met een R wat wil een mens nog meer ;).

Eric Kubbe

Citaat van: hathü op 26-01-2010 16:35:23
Welkom. Als ik voor jouw keus stond  werd het echt wel een V70 R erbij.  Zakelijk cruisen in de diesel en prive lekker spurten/sporten met een R wat wil een mens nog meer ;).

Ik heb het geluk gehad dat ik eind vorig jaar tegen een zeer nette V70R AWD met zeer weinig km. ben aangelopen. Zakelijk rijdt ik een 850 uit 93 en heb er nu een V70 uit 98 bij(voor mijn vrouw ;)) Ik heb hem nu 1 1/2 maand, maar we hebben besloten in ieder geval deze auto voor de vakantie te gebruiken. Ik rijdt nu alleen nog maar met een big smile ;D. Als ik jouw was zou ik prive naar een nette speciale uitvoering zoeken.

)()()sT

Citaat van: hathü op 26-01-2010 16:35:23
Welkom. Als ik voor jouw keus stond  werd het echt wel een V70 R erbij.  Zakelijk cruisen in de diesel en prive lekker spurten/sporten met een R wat wil een mens nog meer ;).

Is ook wat voor Marcel. Trekhaak onder die diesel, en een tandemasser met huifje voor de spullen  ;D

blauweroffel

#11
Zal mooi staan twee volvo's op de oprit!


Groeten van Mark
[/quote]

voorbeeld van een foto ;D

zo ziet dat er uit, twee volvo's (bijna) opde oprit

welkom

BR

marcoenpaula

Welkom hier Mark :)

Maar uhhh...k'zie nog geen plaatjes :eusa_think: