850 ''zegt''.. ehhhh... Wiiiiiieeeeeehhhhh

Gestart door 850-2.520V-Driver, 28-01-2010 23:16:12

Vorige topic - Volgende topic

cas

Citaat van: 850-2.520V-Driver op 01-02-2010 12:17:04
Citaat van: cas op 31-01-2010 11:52:39
AAA!!! gister na mijn werk..... starten en meteen wegrijden. NIETS!!!!

alleen, is het niet onder de MIN geweest. nou is zometeen als ik ontbeten heb, bijgekomen ben van de kater..... de grootste test :-)

maar ik ben er bijna zeker van dat ik het NIET meer ga horen dat geluid.

EDIT:

het geluid......
het geluid.........
het geluid is WEG!!!! whooeeeehaaa!!! ik dacht dat mijn turbo op zijn eind was. maar het was gewoon een geleider rol ding.
ach, koste wel wat centen, maar moest toch gebeuren en naar verhouding nog steeds niet veel.

1 maar......

ik hoor een nieuw geluid. een piep. dynamo lagertjes ben ik bang. ik ga ff zoeken hoe moeilijk het is om een dynamo van volvo te demonteren. lijkt me niet al te veel werk.

het geluid van de "turbo"  bij koude start, maar toch ook niet, is weg. ( of het moet bij min tien weer terug komen)

Hey Cas,

Ik zat al een 2de update af te wachten :)

Super man! Fijn dat 't opgelost is bij jou!

Mag ik eens vragen wat 't je +/- gekost heeft om dit op te lossen?

Is dit ook iets wat a-tempo opgelost dient te worden of zit er niet zo'n vaart achter?

Alvast bedankt!

Groeten,

Hasse

Edit: Succes met de dynamo nu natuurlijk..!!

dat mag je vragen, ja. doe ik ff per PB. 
bij mij moest het wel per direct worden gedaan, aangezien de set er over 6 duizend kilometer alweer 120dkm op had zitten. maar het geluid komt vaker voor, en dan zegt men dat je auto er oud mee kan worden.
dus....... tja.  ik zou zeggen wel vervangen, als iets een verkeerd geluid maakt, is het aan het slijten/kapot. ik heb wel enkel weken met dit geluid doorgereden.

wacht nog even tot ik echt een vriesnacht en dag heb en het weer niet heb gehoord. dan is het 100% bij mij daardoor opgelost.

groet,

Cas.

EDIT 2 :

ik ben echt van het geluid af.  heb er wel een ander voor terug, maar die schrale angstaanjagende wannabee turbo fluit is weg!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....