V7R

Gestart door Scooby Doo, 17-05-2008 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Zie het topic nu pas, nette auto!  :eusa_clap:

Die ruilbak voor 3500 euro, was dat inclusief montage dan toch wel?

Tom960

Dan is er al een probleem. Wat een ander doet moeten zij weten, ik doe het niet meer iig.  ;D
[/quote]

Ik wou de olie van m'n automaatbak ook verversen (km-stand 156000 km), dus beter niet doen als ik het hier zo lees ... ???

Scooby Doo

Citaat van: Tom960 op 03-12-2008 13:05:38

Dan is er al een probleem. Wat een ander doet moeten zij weten, ik doe het niet meer iig.  ;D

Ik wou de olie van m'n automaatbak ook verversen (km-stand 156000 km), dus beter niet doen als ik het hier zo lees ... ???

Verversen wel, op tijd en stond, flushen is een ander verhaal.  :eusa_shifty:

Voor de R wordt een oliewissel voorgeschreven volgens Volvo elke 230000 KM, volgens de doorspoelmethode. vanaf nu krijgt hij elke 50000 KM nieuwe olie, maar niet meer doorpompen. :eusa_hand:

Vanaf nu laat ik de bak leeglopen, en hem een nachtje over dat pisbakje staan, kan hij lekker lang uitlekken. De hoeveelheid die eruitkomt, gaat er aan verse olie weer in.
Puppy Power!!!

Scooby Doo

Update:

Deze week heb ik er een Xenon kitje ingeknutseld, geen cheap sh*t, maar een Pilot Pro Line setje, met de kleine transfo's. Lichtsterkte is 4300K, en ik zie er in het donker echt wel meer en beter mee.  8)

Vandaag ben ik dan ook maar naar de keuring gereden (met de Xenon erin) en ....

:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: Blanco geschouwd, ben ik weeral gerust tot volgend jaar.  :eusa_dance:

Puppy Power!!!

Scooby Doo

V7R in winteroutfit.  8)

Puppy Power!!!

)()()sT

Heb je nu een ander kenteken?  :eusa_think:
En de xenon, bevalt ie? Mijn originele (dus de oude niet-heldere) koplampen hebben niet zo'n parapluutje voor de lamphouder. Doordat een xenonlamp geen "blind kopje" heeft zou je dus zo vol in die lamp kijken... Heeft jouw lampunit dat wel? Want echt verblindend is het niet hè  8)

Scooby Doo

Citaat van: )()()sT op 10-01-2010 21:23:53
Heb je nu een ander kenteken?  :eusa_think:
En de xenon, bevalt ie? Mijn originele (dus de oude niet-heldere) koplampen hebben niet zo'n parapluutje voor de lamphouder. Doordat een xenonlamp geen "blind kopje" heeft zou je dus zo vol in die lamp kijken... Heeft jouw lampunit dat wel? Want echt verblindend is het niet hè  8)

Ander kenteken, inderdaad. Een stelletje onverlaten heeft enkele maanden geleden m'n kentekenplaten gepikt. >:(  Nu heb ik ook zo'n nieuw lelijk kenteken (eerst cijfers).  :eusa_wall:
Weet niet of er zo'n hoedje inzit. Ik dacht dat dat standaard in alle koplampen zat.  :eusa_think:
Ben zeer tevreden met de xenon.  :eusa_dance:
Puppy Power!!!

innocenti

Auto staat er netjes bij zo. Mooie wintervelgen 17"Satelites

darius

Is dat een dubbele simons scooby ?   ;D
No show, only go.