motor stop ermee

Gestart door rhodesian, 31-01-2010 20:51:50

Vorige topic - Volgende topic

rhodesian

hoi vandaag een honderdtal kilometers gereden om vacantie spullen op te halen, op de heenweg sprong het lampje va de lamda sonde een paar keeraan en hielt de motor in ,daar al  behoorlijk van geschokken , werd het op de terug reis nog slechter ,een paar kilometers van huis midden op een rontonde begon het lampje weer te branden  en viel de motor uit en gingen we rechtdoor dus bijna een T5R afgeschreven,de schrik zit er nu echt goed in vooral bij mijn vrouw die wil er niet meer in rijden zolang dit niet is opgelost wie weet wat erop eens aan de hand is    Bvd Jon laat aub iets horen

-D©©©L-

handbak of automaat ?

rhodesian

hoi marco  het is een automaat

-D©©©L-

Sloeg ie af nadat je het gas losliet, dus toen ie terug moest naar stationairloop ?

mehn

Lijkt op een vacuumlek. Intercoolerslang los of stuk?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rhodesian

op de rotonde ben ik van mijn gas gegaan maar heb het ook gehad bij een constante snelheid van 130 km per uur hikte dan even en ging weer verder maar op rotonde was hij helemaal weg starte daarna wel weer maar  was niet zo lekker aan het gas dat duurde  een 30 tal seconde en toen reageerde hij weer goed

-D©©©L-

Dit klinkt mij een beetje als een relais 103 (brandstofpomp relais) verhaal of een defect aan de brandstofpomp. Ik neem aan dat je nog geen codes uitgelezen hebt ? Dat kan je zelf doen zonder gereedschap: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,15927.0.html

Schnappi

LMM gecontroleerd?

Groeten

rhodesian

de code 1-1-3 of1-2-2 wat zegt dat?

-D©©©L-

Turbo-Geek

122: Storing in regeleenheid
113: Breuk in stroomkring magneetklep S1
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Ronald21

ff relais 103 overbruggen op pin 1 en 3 (relais in de keukenla leggen)

is het dit niet weet je het zo (vandaag nog  ;D) ANWB pasje bij de hand houden.

mvg