Group buy privacy shades 850 en v70 modellen tot nu

Gestart door cas, 03-02-2010 22:14:59

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Over welke leverancier zullen we het hebben..... ?  :eusa_doh:

cas

veel "rest" had hij niet meer, gelukkig voor hem gaf hij zelf al aan  ;D  maar als je achterruiten dus kleiner zijn dan de estate, dan kan je de 855 set gewoon aanpassen. je moet wel beschikken over geduld een naaimachine en soldeer/las gebeuren. 

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

R o b

XC-Frank

Zo, ik heb gisteren ook een setje privacy shades besteld!
De hond in de kofferruimte zal er blij mee zijn  8)

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

XC-Frank

XC-Frank

Nou, de bestelling is razendsnel geleverd, de korting verrekend en de montage was inderdaad met tien minuten gedaan.
Ziet er goed uit!

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

XC-Frank

Ach, er staan toch al foto's van die shades in dit draadje?
Zo anders zien die van mij er nou echt niet uit hoor. Alleen mijn auto is zwart....

Duell

Bestelling geplaatst, met de 15% Forum korting.

Ik zal wel een paar plaatjes schieten als ik de spullen er op heb zitten.  ;)

cas

Voor iedereen die wil bestellen!!

een mailtje op de site met vermelding dat je besteld met de volvo850furum korting is voldoende!!   :eusa_dance:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Kali-Integrali

Forummers, Roffelaars,

Ik heb ze ook binnen. Precies 1 week na bestelling geleverd, zeer tevreden.  :eusa_dance:
Na de bestelling via de site dien je het bevestigingsmailtje te replyen met onder vermelding van de 15% 850forum korting. Ze storten de korting vervolgens netjes terug op je rekening.

Het plaatsen ging ook makkelijk, echter wel even wat voorzichtig buigen voor de betere pasvorm.

Het enige wat me een klein beetje stoort (ben een mierenneuker :eusa_whistle:) is dat vooral de twee achterste zijruiten net niet perfect passen. Ik bedoel dat ze iets onder spanning komen waardoor het materiaal iets slapper komt te staan, golft een beetje.

Linksachter is dit extra door de bobbel van de antenne in mijn raam. Door de achterste hoeken niet helemaal in het "kozijn" te drukken is het minimaal. Hierdoor moet ik wel een paar mm van mijn rollohoes bijknippen anders raakt het elkaar.

Verder blijft het een rete koele aanwinst, ben er écht heel blij mee. Ondanks bovengenoemde kan ik het iedereen aanraden.

Gr-Martijn  8)

V70 grijs

Afgelopen woensdag besteld (met dank aan Cas die mij de werkwijze voor de korting nog eens heeft uitgelegd).

Kijken wanneer is ze krijg en dan gaan plaatsen.

grtz
bert
volvo is for live

adjepatatje

Afgelopen vrijdag 2 juli besteld  en betaald
Op de site stond op voorraad en met ideal betaald in de veronderstelling dat ze binnen een week geleverd worden als ze op voorraad zijn.
Krijg net een mailtje maandag 12. 00 uur dat ze in backorder zijn tot 15 /7 :eusa_boohoo: :eusa_naughty:
Doen ze dat meteen vrijdag heb ik daar nog begrip voor, maar niet meer maandag middag want nu heb ik nu voor mijn vakantie geen alternatieven :eusa_wall:

JvW

Citaat van: adjepatatje op 05-07-2010 13:19:42
Afgelopen vrijdag 2 juli besteld  en betaald
Op de site stond op voorraad en met ideal betaald in de veronderstelling dat ze binnen een week geleverd worden als ze op voorraad zijn.
Krijg net een mailtje maandag 12. 00 uur dat ze in backorder zijn tot 15 /7 :eusa_boohoo: :eusa_naughty:
Doen ze dat meteen vrijdag heb ik daar nog begrip voor, maar niet meer maandag middag want nu heb ik nu voor mijn vakantie geen alternatieven :eusa_wall:

Tja, dat is een nadeel van het populair zijn van de shades. Maar wel balen voor je natuurlijk. Je kunt van die goedkope schermpjes van de halfords erin doen, dan heb je nog iets.