Bekabelin mistlampen voor V70 (07-98)

Gestart door bkop, 02-02-2010 00:35:40

Vorige topic - Volgende topic

bkop

Hallo,

Ik wil graag een setje (originele) mistlampen voor monteren op mijn V70 van juli 1998.

Weet jij wellicht of de bekabeling hiervoor al anwezig is, of moet ik die zelf trekken?

Bedankt voor je antwoord.

haasje

Is volgens mij per auto wisselend, je zult dus even onder de kap moeten kijken of ze er liggen

bkop

Daar was ik al bang voor. Het weer nodigt daar nog even niet voor uit.

Ik ga kijken. Bedankt.

elianmars

Hoogstwaarschijnlijk ligt de bekabeling er wel. Het is redelijk eenvoudig te zien.

Voor onder het rechter spatbord zit het reservoir van de ruitensproeivloeistof. Als daaraan een kabeltje met stekkertje aan een beugeltje hangt, ligt de bekabeling er.
Aan de linkerkant ligt het kabeltje dan iets verder omhoog, ook aan een beugeltje vast met de stekker.

cas

bij mijn v70 toendertijd lag het er al, zat vast getyrapt hier en daar. was een 97-er. 2.5T  blauwe stekkertjes kan dat?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

rogerV701998

Bij mijn V70 uit februari 1998 lagen de kabels er ook. Relais, lampen en schakelaar aansluiten, was zo gebeurd.

Gr. roger

bkop

Allemaal bedankt voor de opstekers.

Ik heb m'n knieen in de verse sneeuw gedrukt, gemotiveerd door jullie hoopvolle reacties,  en ... stekkertjes gevonden.

Gelukkig en bedankt voor je reactie. Ik ga er mee aan de slag.

v704life

Toevallig bij mijn auto (V70 '98) mistlampen voor gemonteerd. Is heel goed te doen. Alleen het monteren van de boutjes voor de bevestiging is lastig. Stekkers liggen voorbereid inderdaad. Rechts zit de stekker aan het ruitensproeierresevoir geplugt, links weet ik zo niet meer uit mijn hoofd. In het interieur moet je bij de voeten van de bestuurder 2 relais inklikken, dat is wel even goed kijken welke je moet hebben. Schakelaar erin, controleren of de zekering (20A) is gemonteerd (onder de motorkap, ik geloof nummer 17...) en ze werken!