Welk lampje in USA-knippers?

Gestart door Luc, 30-11-2011 21:34:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Luc

Ik heb vandaag een set USA-knipperlichten inclusief fittingen binnengekregen.
In de originele knipperlichten zitten twee lampjes, in de fittingen voor de USA-knippers is slechts plek voor 1 lampje.
Wat voor type/wattage moet daar in?
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

UserID6342


BenC70ES


Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

)()()sT


Luc

Grr... moet ik dus weer naar de winkel. Maar OK, bedankt, morgen zitten ze er dan wel in.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

Jeroentjuh

Origineel zitten er dus 23/7 watt lampjes in......

Luc

Vandaag al weer voor de derde keer in 4 maanden of zo, een van die lampjes vervangen.
Zouden ze zo snel sneuvelen omdat er eigenlijk 23/7 in hoort?
En waar zou ik een voorraadje 23/7 of 24/8 op de kop kunnen tikken? Die 21/5 kosten ook al bijna 2 euri per stuk bij de halfords (3,99 voor een pakje van 2), heb vanmiddag het laatste lampje uit pa's voorraad geplukt en dus maar even netjes aangevuld. Wellicht waren de lampjes uit pa's voorraad al jaren oud en misschien al eens eerder gebruikt maar dat ze zo snel stuk gaan vind ik desondanks niet echt normaal.
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

Marty__Mouse

Waar kopen jullie de oranje duplo lampjes? Bij de brezan en de andere autoonderdelen zaak hadden ze er nog nooit van gehoord  :-\

Heeft de Halfords ze ook in het oranje of alleen in het wit?
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

innocenti

Voor degene die LED verlichting erin willen hebben. BAY15D is het fittingtype, of P5/21W.

Jeroentjuh

Citaat van: Marty__Mouse op 10-07-2012 14:24:27
Waar kopen jullie de oranje duplo lampjes? Bij de brezan en de andere autoonderdelen zaak hadden ze er nog nooit van gehoord  :-\

Heeft de Halfords ze ook in het oranje of alleen in het wit?

Wij hebben ze gewoon op voorraad, de dealer dus ;)

Marty__Mouse

Ah.. Dank heren.. Bij de dealer hier hadden ze ze helaas niet op voorraad.. (ook niet aan gedacht mee te bestellen met de fittingen, dus eigen schuld)..
Bij Brezan en een andere automaterialen zaak hadden ze ze ook niet, Halfords had ze ook niet zo liggen.. Maar gelukkig had de lokale car-styling zaak de lampjes in alle kleuren en maten.. Meteen maar 2 setjes meegenomen dus!

Dus ook deze Volvo rijdt met USA spec lights ;D
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..