Volvo lines

Gestart door Ewout Schalkwijk, 11-02-2010 09:40:08

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Hallo mede forummers,

Ik heb een V70 '98 en die komt oorspronkelijk uit Duitsland. In 2002 geimporteerd in Noorwegen en nu in mijn bezit. Nog steeds in Noorwegen, maar dat terzijde.

Is er een mogelijkheid om op basis van het VIN er achter te komen met welke opties de auto origineel is geleverd? Ik ben zeer benieuwd naar de naam van de 'line' hoewel die misschien in andere landen anders kan zijn. Ik weet dat voor VAG auto's zo'n link bestaat. Ben benieuwd.

Met warme winter groeten. (nu -14,9 graden)

Ewout

www.woont-in-noorwegen.nl
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

hathü

Ik weet dat je in Vadis VIN kunt invoeren maar of je dan ook je line kunt zien weet ik weer niet, misschien iemand anders hier die het weet.
Complimenten voor je leuke site en wat woon je mooi. Die winters daar is niks voor mij, te koud en te veel sneeuw. :eusa_snooty:

groet Harry

Misha

Een dealer kan obv je VIN een hele print maken van wat er op de auto zit en zat bij aflevering.
Goede dealer doet dat direkt en als service.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Ewout Schalkwijk

Citaat van: hathü op 11-02-2010 11:10:54
Complimenten voor je leuke site en wat woon je mooi. Die winters daar is niks voor mij, te koud en te veel sneeuw. :eusa_snooty:

groet Harry

Dank je :-) koud? Ja maar wel heel andere kou dan in NL. Dat komt omdat we bijna nooit wind hebben, hoogstens 1 a 2 meter per seconde. Volgens mij is dat ongeveer windkracht 1 (bft). En ook niet onbelangrijk: de luchtvochtigheid is hier veel lager. Daarom is het dan ook niet zo 'zuur' koud.

Begin januari hadden we hier -30. Da's best fris :-)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein