t5r awd?

Gestart door lionart, 10-02-2010 13:20:46

Vorige topic - Volgende topic

lionart

zat ik mij vanochtend ineens te bedenken....
bestaat er eigenlijk een t5r awd?
en zo niet zou je dat ook kunnen maken?

lijkt me namelijk wel erg cool, 260 pk op alle wielen  :)

)()()sT

Bestaat niet... en nee, even maken is not-done.
Een AWD *70 ziet er heeeeel wat anders uit aan de onderkant ;)

nickk.

Citaat van: lionart op 10-02-2010 13:20:46
zat ik mij vanochtend ineens te bedenken....
bestaat er eigenlijk een t5r awd?
en zo niet zou je dat ook kunnen maken?

lijkt me namelijk wel erg cool, 260 pk op alle wielen  :)

Tuurlijk kan je em maken. Men neme een 855 AWD en een T-5R. Lekker overbouwen de hele hap en gaan. Klusje van niks joh.

Turbobiker

Oplossing kan ook zijn een x70 AWD voorzien van een 850 neus, dan heb je iets wat uiterlijk op een 850 lijkt
De Tussenpaus

nickk.

Citaat van: Turbobiker op 10-02-2010 13:26:03
Oplossing kan ook zijn een x70 AWD voorzien van een 850 neus, dan heb je iets wat uiterlijk op een 850 lijkt

Of je introduceert wat nieuws; een V70 T-5R AWD 260Edition.

)()()sT

Zoek de 1799 verschillen:

Leuke is wel om een AWD te maken en dan de haakse overbrenging + as eruit te halen omdat de kwaliteit van die dingen niet je-dat is  ;D

V70geRwin

Heb je nu je XC ff op de kant gelegd voor een foto?  :evil:  :eusa_clap:

Quota

Citaat van: )()()sT op 10-02-2010 13:49:36
Zoek de 1799 verschillen:
http://i267.photobucket.com/albums/ii298/R410a/c70006-1.jpg

Leuke is wel om een AWD te maken en dan de haakse overbrenging + as eruit te halen omdat de kwaliteit van die dingen niet je-dat is  ;D

Heb je ook nog een foto van de voorkant? dan kan men mij makkelijk de de punten aanwijzen van het subframe waar je de assteunen onder moet zetten... ;)

Sven850

Vraag me af of ie er sneller van wordt, meer gewicht en transmissie verliezen? :eusa_think:
XC40 T4 Recharge

)()()sT

Als je een goede AWD hebt met een hoop power, dan is het zekers een feest... Een medeforummer hier kan het beamen  8)

Die foto van die AWD heeft Emiel ooit ergens gepost, ik heb de XC maar op zijn wielen laten staan  ;D

reneetje

Citaat van: Sven850 op 10-02-2010 16:17:49
Vraag me af of ie er sneller van wordt, meer gewicht en transmissie verliezen? :eusa_think:

Klopt , heb mijn toenmalige R AWD ook eens op de bank gehad , je schrikt wat er voor verlies is in de aandrijflijn , om over het gewicht van 1650 kg maar te zwijgen wat je mee zeult.......
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

thuur