850 frontaal op 323f

Gestart door streevertje, 22-12-2003 20:40:49

Vorige topic - Volgende topic

streevertje

Helaas, mijn grootste angst is werkelijkheid geworden.
Een 323f met een gangetje van 30-40 km/h frontaal op m'n 850, ALLEEN maar blikschade gelukkig. 323 is total.
Godzijdank hebben die zweden hun huiswerk gedaan.
Helaas gaat het waarschijnlijk een getouwtrekkerij worden tussen de verzekeringsmaatschappijen. Wie heeft er schuld?
Morgen ga ik naar de berger om de schade goed te bekijken, maar waarschijnlijk moet ik op zoek naar een nieuw compleet front met mkap en r.v. zijscherm en v.bumper. Ik zal het zelf moeten voorfinancieren dus heb je iets liggen om mijn 850 weer toonbaar te maken dan hoor ik het graag. foto volgt nog. Alvast bedankt

Joris_Scholte

Het belangrijkste is dat er geen persoonlijk letsel is. Maar je weet gelijk weer waarom je Volvo rijdt. Succes met de afwikkeling.

MartV70D

Sunt!!! zeggen ze bij ons, maar net  mijn zoals Joris als zelf geen letsel en dat is het belangrijkste!!

Toch wens ik je veel sterkte toe met het opknappen van je Roffel.

En voor onderdelen zijn er een helehoop verwijzingen te vinden op dit Forum

Groeten

Martijn

denkweb

Waar ben je verongelukt?

Ik ben nog steeds bezig over een schade-auto (92'er GLT met achterschade) die bij mijn baas staat (onverzekerd, geen geld).

Wellicht is hier iets aan te halen? Ben benieuwd naar de foto.

Succes met de touwtrekkerij!

streevertje

Hallo, beetje een late reactie maar ik ben dus nog steeds op zoek naar de onderdelen. Een foto krijg ik er niet op. Ik heb al diverse sloperijen gebeld maar op de een of andere manier krijg ik het vermoeden dat deze jongens hun totale weekomzet van mij alleen willen ontvangen.
Ik ben dus nogal geschrokken van de absurd hoge prijzen van gebruikt plaatwerk. Dit moet toch ook anders kunnen. De reden waarom ik hier deze oproep voor onderdelen plaats is omdat op de clubsite ik het gevoel krijg dat er geen hond naar kijkt.
Alvast bedankt voor de moeite
M.vr.gr. Emiel Kuipers

allezjean

Hoi,
Als suggestie voor onderdelen: zie Marktplaats.nl bij het onderdeel auto-diversen en dan Volvo onderdelen aanklikken. Er is iemand die twee complete 850's (zonder schade) in onderdelen verkoopt; eentje uit 1992 (bordeaux) en eentje uit 1994 (wit). Ik probeer via hem een andere versnellingspookknop te krijgen, ben overigens nog niet bekend met zijn prijzen. Op Marktplaats wordt regelmatig plaatwerk aangeboden. Als je bereid bent om verder te reizen kan je www.ebay.de eens proberen of www.w-und-g.de (kleinanzeigen).

Heb u ook een groene...?

Walter

Grappig, ik zag net deze aanbiedingen op Ebay.de:

Motorkap
Knipperlichten
Mistlampset
Voorspoiler (niet T-5R/R)
[urlhttp://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2454336477&category=14774]Grille[/url]
Radiateur
Linker voorscherm
Stabistang

Succes  ;D

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Walter

He, die ene moet je even knippen-en-plakken.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937