TIP: Dijk van een LED-Looplamp (geen advertentie)

Gestart door bkop, 14-02-2010 23:41:48

Vorige topic - Volgende topic

bkop

Citaat van: ed op 16-02-2010 13:13:33
Uiteraard uitverkocht. Werkelijk elke keer als ze echt iets leuks hebben en ik er speciaal voor naartoe rijd is het spul uitverkocht.

Ik was vanavond bij de Makro in Duiven: 2 bakken vol van Elro, ander label, hetzefde produkt, tussen de roltrappen. € 12.99 ex de btw (€ 15,46 incl.).

Succes.

elianmars

Citaat van: bkop op 22-02-2010 23:27:10
Uiteraard uitverkocht. Werkelijk elke keer als ze echt iets leuks hebben en ik er speciaal voor naartoe rijd is het spul uitverkocht.

Ik was vanavond bij de Makro in Duiven: 2 bakken vol van Elro, ander label, hetzefde produkt, tussen de roltrappen. € 12.99 ex de btw (€ 15,46 incl.).

Succes.

Mijn pa kwam vanmorgen met een Elro lamp aanlopen. Ik vroeg hem wat hij met mijn lamp moest, maar hij had 'm afgelopen zaterdag gekocht bij OfficeCenter. Hoe toevallig  ;D

cas

Citaat van: elianmars op 22-02-2010 23:28:44
Citaat van: bkop op 22-02-2010 23:27:10

Succes.

Mijn pa kwam vanmorgen met een Elro lamp aanlopen. Ik vroeg hem wat hij met mijn lamp moest, maar hij had 'm afgelopen zaterdag gekocht bij OfficeCenter. Hoe toevallig  ;D

gelukkig dat je netjes bent opgevoedt  ;D  sommige mensen rennen erop af, slaan er op los, en gaan dan pas vragen hoe je eraan komt  ::) 
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Thys

razorx

razorx

Net één bij de Action gekocht.
Inderdaad geweldig.
Doe jezelf een plezier en koop er meteen twee, heb je vanuit meerdere hoeken licht als je onder je roffel ligt. ;)

Leuk detail: Op de verpakking is iemand iets onduidelijks met een 240-er aan het doen.

Ludo

Citaat van: razorx op 24-02-2010 20:46:30
Leuk detail: Op de verpakking is iemand iets onduidelijks met een 240-er aan het doen.

Hoezo onduidelijks, heeft hij niet voldoende licht dan?.  ;D

razorx

Ghe ghe ;)
Citaat van: Ludo op 24-02-2010 20:53:41
Citaat van: razorx op 24-02-2010 20:46:30

Hoezo onduidelijks, heeft hij niet voldoende licht dan?.  ;D
Ghe ghe  ;D

bkop

Ha, ha, ha,

Ik ga morgen iets ondeuidleijks doen met een V70: dasboard loshalen en een houtsetje monteren.

De lamp is al opgeladen  :eusa_dance: :eusa_dance:

Kijken of ik morgenavond nog zo vrolijk ben  :eusa_think: :eusa_think:

pwaes

Citaat van: bkop op 24-02-2010 22:26:37
Ha, ha, ha,

Ik ga morgen iets ondeuidleijks doen met een V70: dasboard loshalen en een houtsetje monteren.

De lamp is al opgeladen  :eusa_dance: :eusa_dance:

Kijken of ik morgenavond nog zo vrolijk ben  :eusa_think: :eusa_think:

Mocht iemand er nog om willen gaan: in de Action op de Amsterdamsestraatweg liggen er nog genoeg (stuk of 15).

Ik heb er ook 2 gehaald.

marcelV70R

sjips, net bij de action geweest
en helemaal vergeten een lamp mee te nemen. >:(

Marcel

Freakybaby

Hij kwam zelfs opgeladen uit de verpakking van de Action. Toen ik toch remmenreiniger ging halen...

Geeft een mooie bak licht.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

ed

Die dingen bij de action zijn geen draadloze lampen. Zit een adapter aan. Het ging dus om een draadloze set. Of heb ik niet goed gekeken?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Freakybaby

Citaat van: ed op 28-02-2010 14:01:04
Die dingen bij de action zijn geen draadloze lampen. Zit een adapter aan. Het ging dus om een draadloze set. Of heb ik niet goed gekeken?

Die van de action zit in de verpakking met de adapter aangesloten. Er zit ook een sigaretten aansteker plug bij. Hij is wel draadloos.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

ed

Er zit dus wel een batterij in? Bij mij zat er zo'n sigaretten plug aan past en dat zoek ik niet. Die van de Lidl was volgens mij ook anders.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!