Raar beest , wat is dit ?

Gestart door reneetje, 12-02-2010 14:32:13

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

fredtref

Ook ik had van de week een vreemd vraatzuchtig beest in mijn tuin

hathü

Citaat van: fredtref op 13-02-2010 22:43:50

http://www.ftreffers.nl/images/knoppen/Foto-OBKAYFRP.jpg

Lijkt wel op een wolf. :eusa_doh: Ga je er op schieten als ie nog eens in je tuin komt. ;)

fredtref

Citaat van: hathü op 13-02-2010 22:46:39
Citaat van: fredtref op 13-02-2010 22:43:50

http://www.ftreffers.nl/images/knoppen/Foto-OBKAYFRP.jpg

Lijkt wel op een wolf. :eusa_doh: Ga je er op schieten als ie nog eens in je tuin komt. ;)

Ik ben bang dat als ik op dit beest ga schieten dat ik het volgende doelwit wordt waar opgeschoten gaat worden  :'(

henry classic v70

Is dit misschien een uitkomst...... ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

tackle

Citaat van: rico op 13-02-2010 18:16:52
Als je hem gewoon achter zijn kop pakt kan hij echt niet veel meer hoor,werkt hetzelfde als bij gifslangen.

jawel dat zei steve irwin ook altijd....

reneetje

Goed , we zijn eruit , het is dus en steenmarter..... :eusa_shifty:

Maar nu...

Als eerste de  dierenambulance maar eens gebeld , daar kreeg ik een "medelandse" aan de lijn die ik met de beste wil van de wereld niet kon verstaan, met haar collega ging het een stuk beter , maar een marter......

toen werd het stil , en na lang overleg was het niets voor hun , het was ongedierte dus ik moest maar de ROVA (plaatselijke vuil ophaler) bellen.
Oke , die gebeld , maar het was volgens hun een beschermd beest dus daar konden ze niets mee....

Oke , toen de gemeente maar eens gebeld , maar ja vrijdagmiddag 15:00 uur + gemeente .......dan weet je wel hoe dat gesprek ging.......

Dus we zijn nog net zo ver , beestje heeft zijn buikje vol gejast bij ons en ging zo rustig weer terug richting de bosrand waarna ik 'm uit het oog ben verloren...
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Ben

Citaat van: reneetje op 14-02-2010 14:23:19
...... beestje heeft zijn buikje vol gejast bij ons en ging zo rustig weer terug richting de bosrand waarna ik 'm uit het oog ben verloren...

Hij kwam dus alleen maar even eten.

WYD

Lekker laten zitten, behalve dat hij het vogelvoer opeet, doet hij meer nuttig dan kwaad. Een marter net achter de kop pakken gaat je echt niet lukken. Zelfs al is het je gelukt dan hou je 'm niet lang vast.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

reneetje

Citaat van: WYD op 14-02-2010 14:40:44
Een marter net achter de kop pakken gaat je echt niet lukken. Zelfs al is het je gelukt dan hou je 'm niet lang vast.

Was ik ook niet van plan, als ik even zag met welk gemak hij pinda's met bast en al versplinterde tussen die kaakjes vam 'm...................................laat maar  :eusa_snooty:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

tackle

Citaat van: reneetje op 14-02-2010 14:23:19
Goed , we zijn eruit , het is dus en steenmarter..... :eusa_shifty:

Maar nu...

Als eerste de  dierenambulance maar eens gebeld , daar kreeg ik een "medelandse" aan de lijn die ik met de beste wil van de wereld niet kon verstaan, met haar collega ging het een stuk beter , maar een marter......

toen werd het stil , en na lang overleg was het niets voor hun , het was ongedierte dus ik moest maar de ROVA (plaatselijke vuil ophaler) bellen.
Oke , die gebeld , maar het was volgens hun een beschermd beest dus daar konden ze niets mee....

Oke , toen de gemeente maar eens gebeld , maar ja vrijdagmiddag 15:00 uur + gemeente .......dan weet je wel hoe dat gesprek ging.......

Dus we zijn nog net zo ver , beestje heeft zijn buikje vol gejast bij ons en ging zo rustig weer terug richting de bosrand waarna ik 'm uit het oog ben verloren...

je schijnt ze vrij makkelijk in een kattekooi te kunnen vangen. Breng je m toch even naar de gemeente.
Kan ie daar mooi gaan wonen.

UserID6342

Psies en anders doet een goede wind / hagel buks het ook altijd heel goed bij dit soort ongein ;D Hagel is vaak makkelijker omdat het spreid tijdens het schot, raak je 'm altijd wel ;D

Hans Duiven

Citaat van: Dirk342 op 14-02-2010 19:01:21
Psies en anders doet een goede wind / hagel buks het ook altijd heel goed bij dit soort ongein ;D Hagel is vaak makkelijker omdat het spreid tijdens het schot, raak je 'm altijd wel ;D

I'll keep that in mind!

Als jij mij ooit iets rots verkoopt neem ik ook hagel mee  :evil: Altijd raak  ;D

Freakybaby

Citaat van: jan piet op 13-02-2010 14:19:14
Maar zijn er 850 rijders die wél last gehad hebben in 't verleden?? immers er zijn genoeg Zuid Limburgers in Marterland...
gr,JP

Check.. Veerpootbrug kopen om een wc blokje aan te hangen en geen last meer van gehad.

Is nooit helemaal zeker dat de vreetschade van een marter komt, maar duidelijk kabels en isolatiemateriaal weggevroten.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn