iemand toevallig foto's van een antraciet grijze volvo met zwarte velgen

Gestart door VELTMAN, 10-03-2010 13:39:22

Vorige topic - Volgende topic

VELTMAN

twijfel nog even of ik de perfo's die ik gaat laten stralen in antraciet kleur of zwart moet laten coaten??? De auto is antraciet grijs. Toevalig iemand een fototje :eusa_think:

UserID6342

Mijn persoonlijk mening, voor zover je er iets aan hebt natuurlijk......

Bij een donkere auto, velgen licht houden
Bij een lichte auto, velgen donker houden

Kun jezelf wel bepalen wat het mooist is onder jouw kleur auto....

VELTMAN

nou dan maar paars of roze ::) Nee ik vind donkere velgen over het algemeen mooi staan, heeft gewoon iets....als ik er uit ben laat ik het wel even zien

Relaxed

Relaxed

UserID6342

Citaat van: Relaxed op 10-03-2010 17:11:40
Is eigenlijk antraciet met antraciet  :eusa_shifty:
Ook mooi, zeer zeker, maar ik denk met lichtere wielen dat tie nog mooier zal zijn.  Juistem door dat contrast vallen je wielen op en over het algemeen is het zo dat juist de wielen de auto maken ;D

Relaxed

Citaat van: Dirk342 op 10-03-2010 17:36:21
Ook mooi, zeer zeker, maar ik denk met lichtere wielen dat tie nog mooier zal zijn.  Juistem door dat contrast vallen je wielen op en over het algemeen is het zo dat juist de wielen de auto maken ;D

Zo dan, kan je kiezen :D Maar meer smaken heb ik niet

walter leever

VELTMAN

Ik blijf het toch fraai vinden die donkere velgen bedankt voor de foto''s

henry classic v70

Knutsel anders op 2 velgen zwart ducktape om het "live" te zien (of je moet handig zijn met photoshop........)
De perfo's zijn met een donkere kleur wel erg onzichtbaar zeg maar, de velgen van de afbeeldingen zijn veel opener en de perfo's daarentegen hebben veel metaal in de velg zitten
(toch lastiger uit te leggen dan ik dacht.......)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

-D©©©L-

Citaat van: henry classic v70 op 18-03-2010 21:36:17
Knutsel anders op 2 velgen zwart ducktape om het "live" te zien (of je moet handig zijn met photoshop........)
De perfo's zijn met een donkere kleur wel erg onzichtbaar zeg maar, de velgen van de afbeeldingen zijn veel opener en de perfo's daarentegen hebben veel metaal in de velg zitten
(toch lastiger uit te leggen dan ik dacht.......)

Klopt, door te spelen met de hoeveelheid glans kan je het "diepte" effect van een velg wel weer versterken. Een 50% matte deklaag (blank) geeft een mooi aangezicht omdat de vorm van de velg dan beter uitkomt dan met een hoogglans oppervlak.

Rudy-M