Meeting Zuid holland 8 mei 2010

Gestart door triton, 22-02-2010 20:55:28

Vorige topic - Volgende topic

maruska

met 50 man zal dat wel goed gaan toch ? (50 bestuurders+...)  :eusa_dance:
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Wout309t

Citaat van: maruska op 28-04-2010 08:00:20

Neeuj, mijn auto komt alleen, heb zelf geen zin.

Hij zet eerst mij af bij de voetbal en rijdt dan door.
2011 V70 2.0T R-Design MT

elianmars

Citaat van: Wout309t op 28-04-2010 08:10:18
Citaat van: maruska op 28-04-2010 08:00:20

Neeuj, mijn auto komt alleen, heb zelf geen zin.

Hij zet eerst mij af bij de voetbal en rijdt dan door.

;D ;D

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jrkalf

Zet me er nog niet bij, maar er bestaat een kleine kans dat ik langs rij. Even afhankelijk van hoe ver het klussen in het nieuwe huis is.

Of jullie moeten zin hebben om 's ochtends even een huisje af te kluschen zodat er 's middags vol op volvo tijd is... ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Ronin

elianmars

Citaat van: Timmehh op 01-05-2010 08:30:07

Ik heb de AWD al gewassen

En dan niet meer mee rijden en binnen laten staan, anders moet je 'm toch nóg een keer wassen voor de meeting  ;D

triton

En nu maar hopen dat het weer wat beter is als vandaag :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:
Professioneel raddraaier

elianmars

MarkoC70T5

Op welke van de 3 tereinen wordt de meeting gehouden. Ben gisteren nog even wezen kijken.
En zag het grote veld met uitzicht op het water maar dat is wel zeer moeilijk bezet te houden.
Daarnaast heb jij nog 2 pakeer tereinen 1 bij de eettent en nog 1 linker er van die is wel goed te blokkeren.

http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=maassluis&sll=37.926868,-95.712891&sspn=32.40225,86.220703&ie=UTF8&hq=&hnear=Maassluis,+South+Holland,+The+Netherlands&ll=51.905506,4.277952&spn=0.003111,0.010525&t=h&z=17
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

triton

De linker gaat het worden is denk ik de beste optie.
Doe een slot op de slagboom op vrijdagavond........ :police:
Professioneel raddraaier

Ronin

Ik baal verschrikkelijk nu het is me niet gelukt om die richting uit te komen door andere veplichtingen, maar wens iedereen veel plezier en vooral mooi weer toe geniet ervan jongens en eventueel meiden natuurlijk  ;)

En pas op voor die Tim want die komt met een bommetje aangereden let vooral goed op de wielen maar daar zullen jullie moeilijk omheen kunnen die zijn erg aanwezig nl.  ;D

triton

Citaat van: Ronin op 01-05-2010 12:28:27
Ik baal verschrikkelijk nu het is me niet gelukt om die richting uit te komen door andere veplichtingen, maar wens iedereen veel plezier en vooral mooi weer toe geniet ervan jongens en eventueel meiden natuurlijk  ;)

En pas op voor die Tim want die komt met een bommetje aangereden let vooral goed op de wielen maar daar zullen jullie moeilijk omheen kunnen die zijn erg aanwezig nl.  ;D

Is pas volgende week hoor.
Kun je nog ff die andere verplichtingen opzij zetten
Professioneel raddraaier

Ronin

ja hallo met oetlul hier mijn excuses ik geloof dat ik de tijd een beetje uit het oog ben verloren dat komt waarschijnlijk door al de  drukte thuis momenteel er is een kleine op komst en dat brengt aardig wat extra kluswerk en voorbereiding met zich mee.

Ik zal de volgende keer even een bril met exta dikke glazen erin opzetten en het scherm extra inzoomen misschien dat dat zal helpen  :o

Ronin

Jawel het gezin altijd boven hobby maar die twee ontlopen mekaar bijna niet vreemd genoeg  ;D