Volvo 850 Estate 2.0 T-5

Gestart door fluken, 28-02-2010 20:20:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fluken

Hallo forum lezers,

Sinds 3 weken ben ik de eigenaar van een Volvo 850 Estate 2.0 T-5. De auto is onlangs uit Italië geimporteerd. Met een km stand van slechts 165.000 is de Volvo in prima staat. Op wat gebruikssporen na, staat de Volvo er strak bij.

De rij-eigenschappen van Volvo vallen me alleszins mee. Als verstokte Alfa rijder, is het toch altijd weer even afwachten, hoe een ander merk bevalt. Wat me erg pleziert, is het gemak waarmee de Volvo accelereert. Het weggedrag viel me ook mee, maar vorige week heb ik toch een veerpootbrug geplaatst.

Waarom een Volvo als Alfa rijder? Na een tweetal Maserati's 424 als privé auto te hebben gereden, was ik nu echt toe aan een auto die snel is maar ook betrouwbaarder. Gelukkig is ook de bijtellingsregeling voor auto's ouder dan 15 jaar gehandhaafd (weliswaar van 25 naar 35% van de factuurwaarde) zodat het zeer aantrekkelijk is om de Volvo op de zaak te rijden. Voor mijn zakelijke kilometers maak ik nog gebruikv an een Alfa 166 2.4 JTD uit 2007.
Met veel plezier hoop ik de komende jaren met de Volvo mijn privé klilometers te maken.

Ps als iemand me uitlegt hoe ik foto's kan uploaden, dan zal ik deze snel plaatsen

marc-850

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,23875.0.html

Welkom fluken op dit waanzinnige forum.
In bovenstaande link lees je precies hoe je foto's plaatst.
We zijn zeer benieuwd

ro~djo

welkom op het forum fluken

Veel fijne en veilige km met je Roffel.

marcoenpaula

Welkom hier op 't forum....
Veel plezier gewenst.
Fotootje...??

Groet'n

fluken



Net in NL, nog niet gekeurd, geen kenteken.

Henk855

Welkom en weer een roffel met een rechthoekig uitlaat eindstuk :eusa_dance:
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

francois

welkom op het forum

weet je niet uit welke streek hij komt

heb namelijk de zelfde (ook de kleur)   :eusa_dance:

Ruup

Welkom op het forum :eusa_dance: ziet er goed uit en veel plezier met je nieuwe roffel :eusa_clap:

Tim H uit E

welkom welkom

das een skone wage .
nou nog een spoilert en dakrails en is tie helemaal af

Mvg Tim

cas

welkom!! nette km stand.... helemaal netjes van buiten  :)

vraagje, wat vind jij van die nieuwe kentekenplaten op een oudere auto....

op oldtimers, krijg je bij verzoek een kenteken van een vernietigde auto uit die tijd.

wellicht dat je nog een " normaal"  kenteken kan aanvragen? misschien dat je ze kan helpen als je een gesloopt kenteken van een volvo van hier kan geven, want van hard werken en zoeken zijn ze vies...

ben benieuwd!!

veel plezier hier.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....