Gamers

Gestart door Esveldt, 23-01-2004 00:44:52

Vorige topic - Volgende topic

Freulig

Citaat van: J. Hoeksema op 16-11-2006 18:43:18
Overigens heb ik laatst nog even Grand Prix 4 geinstalleerd, das nu ook erg verouderd zeg. (vroeger was ik daar net zo gek van als van GTR nu)

Dat is het mooie aan EA F1 99-02: is verouderd als spel, maar de mods die van oa EMACF1 zijn te downloaden, maken het spel weer compleet bij de tijd, je weet niet wat je ziet, hoort en speelt ! Is een goede investering, het spel is voor een paar euro te koop, mods downloaden en gaan !
(Mods zijn trouwens wel groter dan het originele spel....)
Ik ben nu zover dat ik de meeste races kan winnen op het meest realistische niveau...

Weer één verslaafd: spel ziet er goed uit, speelt lekker... geluid op mijn 5.1 set is ook goed... ik denk dat ik het spel ga kopen !

Freulig

Ik herinner me opeens dat ik ooit met een wedstrijd van Varta de hoofdprijs had gewonnen (hoofdtribunekaarten F1 op Spa).
Je moest een of andere vage kleurplaat van een F1 wagen intekenen met "de Varta F1-auto"
Ik heb toen ipv de kleurplaat een wagen vanuit GP4 bewerkt, en daar een wedstrijd mee gereden, dit via de TV-out op een videocamera opgenomen, en daar weer een video-cd van gebrand.. Yeah, hoofdprijs ! Als ik het filmpje nu terugzie, is dat echt verouderd...

MarkoC70T5

even off-topic

Maar hoe installeer je die nieuwe baan.

Ik speelde altijd al gtr en daar had ik een losse tool waar mee je banen kon downloaden en gelijk installeren.
nu ben ik over naar GTR2 alleen heb ik een map je gedownload een de 3 type tracks . 
Ik heb ze in locatie gezet alleen zie ik ze wel in game  maar zodra je strakt klapt hij er uit.

Wat doe ik fout.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

yoda

al 3 jaar f1 challenge 99-02  bij een nederlandse league. met een eigen gemaakte mod.

ontzettend mooi en zeer realistisch spel.

wel erg verslavend

misschien een leuk idee om is een korte online race te houden onder de forummers hier die ook f1 ch spelen.

groet yoda

Peth©oni

Citaat van: Misha op 16-11-2006 20:09:10
OK, net GTR2 gedownload, ga hem nu proberen....

Hoor ik kopy?  :eusa_drool:

-D©©©L-

J. Hoeksema

Citaat van: Peth©oni op 17-11-2006 07:42:25
Citaat van: Misha op 16-11-2006 20:09:10
OK, net GTR2 gedownload, ga hem nu proberen....

Hoor ik kopy? :eusa_drool:

Ik denk dat het hier om een demo download gaat en die is gewoon legaal! :police:

Freulig

Citaat van: J. Hoeksema op 17-11-2006 09:01:33
Ik denk dat het hier om een demo download gaat en die is gewoon legaal! :police:
Zo is het !

-D©©©L-

Niet happen  ;)

Peth©oni

Citaat van: DCCCL op 17-11-2006 09:25:36
Niet happen  ;)

Ik hoorde niks hoor....  :eusa_whistle:

J. Hoeksema

Nou ik heb em hoor GTR2  ;D ;D
Vanmiddag even gehaald bij de Freerecord shop in Zwolle, bij de Media markt was ie 10 euro goedkoper, maar daar kan je niet met FreeBees betalen en nu heb em lekker gratis. :D

Net even een paar rondjes gereden met een Ferrari 360 Modena op Monza en ik moet zeggen het allemaal weer net iets beter als de vorige versie.
Je ben de auto niet meer zo snel kwijt als een curb een beetje te hard neemt en je hebt voor mijn gevoel gewoon iets meer grip in de bochten, dan in de vorige versie.
Ook het online racen is duidelijk stabieler. (even een duitser in een M3 GTR zoek gereden 8).)
Het enige wat ik mis zijn de onboard HUD gegevens in de auto, zodat ik af en toe een versnelling te veel terug schakel voor een bocht en dan onbedoeld rond ga. :eusa_think:
Maar dat moet ik nog maar eens uitzoeken.

In ieder geval ben ik voorlopig weer even onder te pannen, morgen maar even vragen of de vrouw deze keer alleen boodschappen wil doen? ;D ;D :eusa_silenced:

DopdeDouwer

meestal zit de hud standaard onder knopje 3 geloof ik (bij incar-cam)
Vierkant Rules

HaRdCoRe-WeZ

Neh...sommige auto's zijn uitgevoerd zonder het MOTEC-display.

Jeroentjuh

Kheb GTR 2 ook maar ff gedownload  :eusa_shhh: maar wel lekker realistisch spel....  :eusa_clap:

Freulig

GTR2 geinstalleerd en gespeeld..

"This is the king of racing games....    There is none higher....."

Intens bruut, geluid is helemaal top, eindelijk eens niet domme medecoureurs/tegenstanders, en het lijkt bijna of je zelf rijdt, ik ken op dit moment geen betere racegame, tering !