even voorstellen

Gestart door ben23, 13-03-2010 22:44:07

Vorige topic - Volgende topic

ben23

Beste forum mensen,hierbij wil ik mij even voorstellen.
Mijn naam is Ben23 en 62 jaar en woon in de Achterhoek. Ben sinds kort tot aanschaf van een Volvo 850 sedan overgegaan nadat ze mijn geliefde 440 in de prak hadden gereden. Hiervoor heb ik zo,n 25 jaar diverse nederlandse volvo,s gehad. Zo,n 12 jaar een tweedehands 340, daarna 2 x een 440 (ook tweedehands aangeschaft). Dit tot volle tevredenheid en weinig onderhoudskosten. Mijn laatste 440 werd echter aangereden door een oude dame die dwars door het midden van mijn auto wilde rijden. Jammer maar het zij zo. Weinig verzekeringsgeld (dagwaarde). Dus op zoek naar een andere Volvo. Het werd een 850 sedan bouwjaar 1995.Kleur zwart. Met enkele kleine technische gebreken die inmiddels, dank zij jullie forum door te lezen, zijn opgelost. Hiervoor nog mijn hartelijke dank. Inmiddels heb ik er al zo,n 10k kilometers mee gedraait en ik moet zeggen het bevalt prima het rijden is een genot op de lange afstand. Van de week de 850 nog even bij een bevriend bedrijfswagen bedrijf laten nalopen door de monteurs aldaar en tevens een nieuwe apk op laten doen bij een universeel garage bedrijf. Alles oke en een nieuwe apk tot mei 2011.
Ik hoop nog lang met plezier van deze wagen te kunnen genieten. Ik heb helaas nog geen foto maar t.z.t. zal ik er wel eens een posten als ik heb uitgevonden hoe dat moet.
Met vriendelijke groet Ben 23.

Claudia

Welkom Ben!

Er zitten hier een boel Achterhoekers, dus waar kunnen we je spotten?
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

hathü

Welkom vanuit de achterhoek.  ;)

ben23

Mijn standplaats is Ulft. Zwarte Volvo met kenteken LD-HL-93. Regelmatig aanwezig op de nederlandse en duitse snelwegen.
En natuurlijk op een mooie lentedag rondritje door de Achterhoek.

Claudia

Da's om de hoek.
Harry en ik bemannen Doetinchem qua Volvo's. ;D

hathü

Komen we elkaar vast wel een keer  tegen. Mijn kenteken SP-FX- 96. In de jaren 70 heb ik bij Gert Vredegoor in Ulft gewerkt, auto,s uitdeuken en spuiten. Ben inmiddels al jaren en jaren het autovak uit.

ben23

Wordt druk daar in de buurt. Maar leuk kennis te maken. Ik dacht al, waar komen die volvo,s toch vandaan bij die verkeerslichten die altijd op rood staan daar in Doetinchem.

ben23

Mijn eerste Volvo 340 heb ik bij Gert aangeschaft lang geleden. Helaas is Gert overleden, net nadat hij de zaak had over gedaan aan  Geert Steverink. Jammer genoeg kon hij niet erg lang genieten van zijn aow.

Claudia

Wij (toch Harry?) zijn te herkennen aan een forumsticker achterop.
In mijn geval op een zilverkleurige 850GLT en op een zilverkleurige V70N.

hathü

Citaat van: Claudia op 13-03-2010 23:20:45
Wij (toch Harry?) zijn te herkennen aan een forumsticker achterop.
In mijn geval op een zilverkleurige 850GLT en op een zilverkleurige V70N.
Die van mij is slecht leesbaar vanwege de getinte ramen.  :-[

ben23

Ik rij meestal voorop maar als ik jullie spot zal ik je een seintje geven. Even een aanvulling op de kleur zwart van mijn volvo; Als je rechts van mijn volvo staat bij de beruchte stoplichten in Doetinchem, ik sta meestal links, dan zie je een witachtig vlekje bij het rechterachter spatbord (gelukkig geen deuk) De deur van mijn garage is een beetje smaller geworden de laatste tijd sinds ik 850 rijd.
Maar wordt verholpen binnenkort (het spatbord niet de deur)
Groet Ben