Winterauto stelt zich voor

Gestart door Winterauto, 01-03-2010 18:31:39

Vorige topic - Volgende topic

Winterauto

Hallo allemaal,

Winterauto heet Sander, en woont in de Dordogne, samen met m'n hond Bram, een 1,5 jaar jonge Bordeaux-dog van inmiddels 85 kilo. Mijn reguliere auto is een Cadillac coupe de ville cabriolet uit '62. Ze is onlangs -net als ik- 48 geworden en heeft al meer dan 800000km op de teller staan. In de 3 slechte maanden en voor wat ritjes van Frankrijk naar NL heb ik een winterauto. De huidige heeft het helaas begeven en daarom ben ik nu op zoek naar een andere.

Na lang wikken, wegen en orienteren stap ik van mijn geloof af ('there is no substitute for cubic inches'...) en ben op zoek naar een Estate. Tijdens de ritten tussen F en NL blijven m'n ogen op niet veel inhalende auto's plakken, maar op Estate's bijna altijd  :o Inmiddels wat proefritten gehad en spijt dat m'n winterauto het niet eerder heeft begeven.

G!
Sander

Domaso

Welkom op het forum Sander. Succes met je zoektocht.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Winterauto

V70geRwin

welkom en zuc6 met zoeken (wat zoek je eigenlijk?).
te koop sectie van het forum al gevonden?

hathü

Welkom. Onze Volvo,s voldoen ook prima als zomerauto hoor. ;D

darius

Kijk dat zijn leuke berichten, nog wat speciaal volk kunnen wij hier gebruiken WELKOM.

grtz DaRius
No show, only go.

walter leever

Welkom op 't forum,en ja als je zo'n schoothondje hebt(net als ik trouwens,zelfde gewicht,8 jaar,en luisterend naar de naam Butch)is 't wel handig als je voor een estate gaat  ;D ;D ;)

gr,walter

The Saint

De Dordogne, toevallig vorige zomer voor het eerst geweest. En voor het laatst denk ik, wij hebben niet meer gezien dan 1 saai gebied vol met heuvels en hillbillies (wel een fantastische minicamping). Wij hoorden ook van de (Nederlandse) eigenaren van 'onze' camping dat heel veel jongeren het gebied uit trekken op zoek naar werk. Er was overigens wel net toen wij er waren een rally (bij Verviers?). Dat was zeker spectaculair.
(No hard feelings hoop ik, het ligt aan ons hoor, we weten dat de Dordogne juist een zeer geliefd gebied is voor veel toeristen  :))

Ow, en welkom op het forum natuurlijk Sander!

Ik zit net in een ander voorsteldraadje een beetje op te scheppen over de Oldsmobile Custom Cruiser die ik heb gehad, maar ik heb óók een Caddilac Coupe de Ville Convertible uit 1971 gehad. Jammergenoeg is deze door sluiting volledig afgebrand  :'(

Een fotootje van je zomerauto zou wel heel leuk zijn..

No shirt no shoes, no pinball

marcoenpaula

Hallo Sander.
Ook welkom hier. Er is vast iets te vinden voor je.
Succes man!

Groet'n

triton

Welkom  Sander,
Ik heb nog wel een winter auto voor je te koop.

Kijk maar ff in de te koop topic.

Enne mooi he?? die roffels!!!
Professioneel raddraaier

petrolhead

Welkom hier Sander,

Succes met je zoektoch; zal wel lukken ;)

groeten Charles

UserID6342

Veltman(hier op het forum)  heeft een mooie en goede S70 te koop staan momenteel voor weinig geld.  Misschien iets voor jou ?  En natuurlijk, van harte welkom hier :)

Kali-Integrali

He Sander,

welkom hier en succes smet je zoektocht naar een mooie estate.

De '62 er Coupe de Ville vind ik persoonlijk één van de mooiere modellen. Niet te overdreven vleugels en de mooiste koplampen/voorkant. Wat voor een kleur heb je?

Vriend van me heeft een babyblauwe uit '66 met een wit dak, ook erg mooi!

Gr-Martijn