Hout inleg in het dashboard makkelijk te wisselen?

Gestart door V70RNick, 22-05-2011 11:36:38

Vorige topic - Volgende topic

V70RNick

Hallo weet iemand of de Hout inleg in het dashboard makkelijk te wisselen is incl stuur en handschoenenkastje

ik hoor het graag en ook eventueel een adres waar dit te krijgen is wil graag het hout eruit en alu-look erin.

)()()sT

Staan hier een aantal topics over (zit mobiel te netten dus uitgebreid zoeken is wat lastig ;))

Die foto herken ik: is het de ex-V70 van Nunki (Joost)?
Welkom  8)

V70RNick

Ja dat klopt heb hem vrijdag opgehaald bij joost.

henry classic v70

Gedeelte van de airco/radio, cd is wat lastiger, daar moet je van de achterkant bij :eusa_whistle:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

rpakuypers

Citaat van: henry classic v70 op 22-05-2011 12:18:59
Gedeelte van de airco/radio, cd is wat lastiger, daar moet je van de achterkant bij :eusa_whistle:

Noem het maar gerust een pokkeklus ..................... lukte me met een torx-dopje en dat op een afgezaagd inbussleuteltje gemonteerd omdat je er met een schroevendraaier niet bij komt (als je niet je gehele dashboard uit mekaar wil halen). Heeft me ongeveer 3 uur gekost om het op de tast los te draaien ;)

Groet,
Roger

Sbv

Mijn ervaring is dat het sneller en makkelijker is om dashbord er even uit te halen. dan kan je netjes aan de achterkant erbij en zit het er zo netjes in. Anders blijf je met een torx rommelen om ergens bij te kunnen. En dan moet de andere inleg er nog in...

Al met al denk ik dat je 2-3 uur werk hebt.

henry classic v70

Vanaf de passagiers kant de zijkant eruit, dan kan je er iets "makkelijker" bij....
Maartendeb heeft 't bij mij gedaan waarvoor ik 'm nog steeds errug dankbaar ben :eusa_dance:

Hij deed een klein stukje papier (kassabon) over de torx heen zodat deze blijft zitten bij 't vastdraaien.
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

V70RNick