[850 club meeting] 15/02/2004: Elfsteden Toertocht (Friesland)

Gestart door s©ub@, 26-01-2004 00:35:56

Vorige topic - Volgende topic

jaap

Citaat van: Fokke 01.01.005 op 13-02-2004 22:32:43
wij zijn er zeker. Met zo'n achternaam kun je je afkomst toch niet verloochenen...

tot dan dan.

Fokke en Linda Hoogterp

Voornaam dan?  ;D

jaap
Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fokke 01.01.005

Ok, ik geef het toe, ik ben vernoemd naar mijn Pake, die met mijn Heit zijn mem, onze Beppe, woonde in het altijd gezellige Blija. Volgens mij de elfde kerktoren vanaf Ljouwert naar Dokkum, maar ik kan er een paar naastzitten... ;)

AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

LekkeRRRR

Pake zijn mem is toch niet Beppe? Da's dan toch oerbeppe?
(of zit ik nu weer te beppen)
;)/jan

Veel plezier in 't friese. 'k Ben er niet bij...

Fokke 01.01.005

Even kijken of er iemand oplette... Mijn pa is al een tijdje geleden geëmigreerd uit Friesland. Ben zelf een platte randstedeling.

mijn Heit zijn Mem is mijn Beppe had ik moeten zeggen.

Reitse

Ús beppe?
Hoe dan ook, er is maar 1 Volvo ;D
Veel plezier morgen!!!

Johann

Reitse

reneetje

't was een barre tocht

Nooit geweten dat er in Nederland dorpies zijn waarvan je de naam niet kunt uitpspreken.
Ben ook blij met de uitvinding van de navigatie, anders was ik nu nog in de kop van Friesland aan t ronddwalen.
Door omstandigheden laatste etape niet gereden, maar nog wel even bij het eind(begin) punt aan geweest om 18.55 , maar trof daar nog niemand :o :o

Rene

edjev1stra

Hallo lotgenoten  :D ;D dat was me het daggie wel
Deze koe zijn we niet tegengekomen...... maar tja wat wil je.... toen w e eindelijk met het super GPS systeem van Ludo in Bartlehiem aankwamen was het al pikke donker en kon je geen koe meer zien!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zelfs de  lang verwachte warme chocomel was al voor onze neus weggespurt..........
Al kluunend kwamen met  bevroren ledematen over de finish streep in Joure......23 stempelposten gemist..... :-\ :-\ ??? schaatsen nog dik in het vet..............en veel zoekende volvo's gezien.........Het was een prachtige rit met een wel ZEER speciaal einde...  ??? :(( volgens mij was het einde zoek... ;D ;D???)
Nou luitjes wij zijn weer in het hoge noorden geariveerd.. en wensen jullie van hieruit al het goede en tot de volgende keer. :P[stream=256,256][/stream][stream=256,256][/stream]
PS wij wonen ca. 6km onder de Nederlandse NOORDKAAP.!! wellicht ooit eens door jullie te bewonderen.
Zoals Piet Paulusma zou zeggen ... Oat moargn!!! ;)

edjev1stra

Dankzij Ludo ;D zijn we optijd thuis!!!!!Thanks Ludo.
Van :D :D :D (de zoons van Edje V1stra).
Bedankt :D ;D ;) :) :D  ;D Ludo.
Sven & Lars V1stra!!

Joris_Scholte

Ook al was de route niet helemaal foutloos op papier gezet, toch vond ik het een leuke dag. Was weer erg gezellig, en lekker weer. En leuk om deelnemers weer eens te zien.
Organisatie, bedankt voor het organiseren. Koen S., bedankt voor het uitlenen van je vrouw. Carolien S., bedankt voor het rondrijden. Ouders van Bauke, bedankt voor de choco.

Fokke 01.01.005

Jaja, we zijn erweer. Schitterende plaatsjes gezien, leuk fotomoment op het plein in Workum. Mooie plaatjes bij nacht voor het stadhuis van Dokkum.
zo'n 500 km onder de wielen, laatste stuk van de tocht in de dikke mist, dat valt nog niet mee om in de mist de tegeltjesbrug te fotograferen...
Maar het is gelukt, zelfs in Leeuwarden de finishlijn in het licht van de koplampen kunnen vinden.

Volgende keer de dagteller maar eens gebruiken, dat zal een stuk eenvoudiger zoeken zijn.

groeten,
Fokke

s©ub@

... en ook brabant is weer heelhuids gearriveerd (of pa's roffel dat ook is zien we morgen pas :-\ <vreemd lampje op het dashboard> maar rijden deed ie nog) ;D

de eerste foto's van fokke zijn inmiddels binnen (denkweb: rippen!!!)
http://intdes01.xs4all.nl/pic/friesland/index.html

iedereen bedankt voor de mega gezellige dag en de geweldige sfeer en de volgende route gaan we 3x checken voor we um uitdelen ;)

trustuh!
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

rogier

Route was erg leuk, mooi stukje Nederland gezien en lekker gescheurd over de polderweggetjes. Heb helaas niet meer meegegeten bij Hajé, maar ik neem aan dat dat ook gezellig was!

Frisian Viking

Volgend jaar zetten we wel wat pijl-bordjes langs de weg of wat verf strepen. Hopen dat het dan goed komt.

Groeten Bauke