Ze jatten de mafste dingen!

Gestart door V70Twins, 01-02-2004 17:08:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

V70Twins

Iemand al eens meegemaakt dat ze je de roosters uit de onderkant van je voorbumper jatten?

Zo'n rooster rond het sleepoog, zat hartstikke vast, maar nu pleite...
Gelukkig zonder schade verwijderd zover ik nu kan zien.

Als iemand er nog eentje heeft, voor S/V70 classic rechtsvoor, zonder mistlampuitsparing, (met sleepooguitsparing) houd ik me aanbevolen.

denkweb

#1
Liefst voor weinig  ;D

V70Twins

 ;) Denkweb begrijpt 't.

Maar als iemand zon'n roostertje voor me heeft zonder dat ik daarvoor de nieuw Volvo-onderdeel prijs hoef te betalen ben ik natuurlijk bijzonder geholpen.

Laatst het lampje van de Info-schakelaar voor de boordcomputer defect. Euro 80.35 ex btw omdat je de hele schakelaar moet vervangen!

Morgen de garage maar eens bellen voor de prijs van het rooster, maar meevallen zal het wel weer niet...

Entuscan

Indd zo'n rooster zal qua prijs wel eens dik kunnen tegenvallen.

Op mijne ontbrak dat ook toen ik men wagen kocht, hebben ze bij de dealer een nieuw gestoken.
Rechtsvooronder van een R ... moet toch het aantal nuttige gebruikers al zwaar beperken.
Zoveel zullen er daar ook niet van zijn.

Verkoper zij dat het nogal een relatief duur plastiekje is ... zal ook verklaren waarom ze het pikken
Normaal moet een gewoon voor jouw wagen wel iets goedkoper zijn, der is misschien zelf op de sloop of zo eentje te vinden?.
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

V70Twins

Het valt dit keer nogal mee. Euro 13.45 ex btw. Schijnt vaker voor te komen rechtsvoor. Bij de garage zeiden ze dat als het sleepoog iets druk te verduren krijgt, het rooster er nog wel eens uit wil springen omdat de bumper felxibel is en het sleepoog niet ???

Hoedanook, het komt zonder veel kosten weer voormekaar.


denkweb

Staat er geen V70 in de straat  ;D

killhorst

Goed om teweten, de mijne is ook al gejat en ik wilde al op zoek naar een sloop maar voor 13 euro hoeft dat niet.

rene

V70Twins

Sloop had ik al geprobeerd (Elferink in Enter), maar die had er geen. Vandaar toch maar de dealer gebeld.

Denkweb: geef m'n rooster terug!   >:( ;D

Paul_H

Nou we zijn er met onze 850 vroeger ook eentje kwijt geraakt en met de V70 daarop volgde zijn ze beide een keer verdwenen. Maar die dingen blijven ook wel eens hangen bij van die hele kleine paaltjes....die je niet ziet...maar soms wel zijn...