Bedrading naar interieur vanuit motorruimte

Gestart door hoefnix, 25-06-2015 16:08:48

Vorige topic - Volgende topic

hoefnix

Voor het monteren van een MP3 claxon (carbagerun  ;D :eusa_shhh:) moet ik 2 kabels naar de cabine trekken vanuit de motorruimte.
Heeft iemand een tip waar dat het eenvoudigste te doen is?

KIM

Er zit een voorbereidende thule onder de rembekrachtiger; daar kun je een tuutje afknippen en dan kunnen de kabels er zo door.

Piet

Aan de rechter kant van de auto zit in het schutboard achter de veerpoot een gat met een grommet (stuk rubber) er in.
Hierdoor kun je vanuit het motorcompartiment naar de cabine. Je komt dan net onder achter de schopplaat aan de passagierskant uit, ff de vloerbedekking daar naar voren trekken.

Carbagerun... nice. Kom jij soms uit Dordrecht.?  ... Albert Schweitzer ?  :)

EDIT: Kim was me net voor, meerdere mogelijkheden dus...

hoefnix

Ik kom niet uit Dordrecht, maar uit het Oosten van het land :)

Alvast bedankt voor de antwoorden, ik ga morgenochtend eens kijken of ik het kan vinden.

Piet

aha , dan zijn er denk ik meerdere teams met een 850 :)

hoefnix

Er doen veel volvo's mee, ik heb zeker al 20 verschillende (op foto's) voorbij zien komen.

Piet

Tja tis de ideale auto ook he. Voor onder de 500 heb je nog iets wat het vol kan houden zo'n rit. :)

hoefnix

Veel waarde voor het geld, en ik moet zeggen hij rijdt nog erg goed. Je merkt nergens aan dat hij al 21 jaar oud is.
Er waren maar een paar kleine (en goedkope) reparaties nodig om hem klaar te stomen.

Het moest een volvo worden omdat ik al lang volvo's koop :).

hoefnix

Bedankt voor de tips. Ik heb de tule bij de bijrijder gebruikt, die onder de rembekrachtiger was bijna niet bij te komen met de handen.