SPEAKERS hoedenplank 850 Sedan!!

Gestart door Menno, 25-01-2004 00:13:07

Vorige topic - Volgende topic

Menno

In mijn Volvo 850 sedan heb ik geen luidsprekers in de hoedenplank (zo heet dat toch?). Afijn, omdat ik wat meer geluid achterin wil hebben ben ik gaan kijken of ik daar speakers kan plaatsen. Dat kan en er liggen ook al stekkertjes maar ik vraag me af hoe de kwaliteit is van de originele Volvo speakers. Zijn die net zo dof als de speakers in de achterdeuren? Gaan ze snel kraken? etc......

Kortom: Wat is raadzaam?

Originele Volvo Speakers in de Hoedenplank of maar gewoon een setje speakers kopen van Kenwood ofzo?

Thanx allready!

Reitse

Tsja... ik heb de originele Volvo-speakers achterinzitten maar door een kabelfoutje ergens doen ze het niet heel best. Bij de "swede demon" heb ik kunnen horen dat die speakers een donders mooi geluid kunnen geven.

rogier

Het geluid is best aardig hoor.

Jacco850

:)Ik heb ook Volvo speakers in de wagen i.c.m een JVC radio/cd speler en ik ben uiterst tevreden over de geluidskwaliteit.
Heb een keer gekraak gehad rechts acher en dat was een los draadje in de stekker.
Na de reparatie klonk het weer perfekt. ;)

Menno

:D Super, tot dusver bedankt voor de reacties. Denk dat ik maar even originele speakers ergens vandaan moet trekken.  De reacties zijn positief genoeg voor mij.

Thanx  :happy: