Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

henry classic v70

Hey makker da's inderdaad goed nieuws en hierbij valt er toch een flinke druk van jullie schouders af..
Mooi weer thuis die ouwe diender, de beste plek om te herstellen onder het wakende en verzorgende oog van moeders ;D Doe 'm de groeten van z'n bijna over-over buurman :P
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

arjen850

Vanmorgen het bericht gekregen dat mijn vader genezen is verklaard, en dat er geen verdere nabehandeling (chemo, bestraling) nodig is. Dit is zeldzaam goed nieuws, en we zijn er uiteraard ontzettend blij om :eusa_dance:
Na een aantal weken van herstellen zal de website weer open gaan(wanneer hij weer open gaat zal ik dat even melden), en kunnen er weer bestellingen worden geplaatst :D
Namens mijn vader nogmaals ontzettend bedankt voor alle steun, zowel in mijn blog maar ook per PB. Heel gaaf, en het laat zien hoe men op dit forum met elkaar omgaat :eusa_clap:

Gr Arjen ;)

rogerV701998

Robster480

Kerel!

Dat is zeer goed om te horen! :) Zoals je al vertelde zeldzaam, maar daarom alleen maar mooier!
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Powerpete

whoo... lees dit nu net, het i-net is hier niet vooruit te branden..

Beterschap gewenst, en we spreken elkaar snel weer eens als we weer terug in nederland zijn..

Peet en Ingrid..

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

walter leever

Mooie berichten,en nu langzaamaan de draad weer oppakken. :eusa_clap:

peteRRR

Enorm goed nieuws is dit. :D

Hele fijne tijd samen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

henry classic v70

Geweldig goed nieuws makker!!  :eusa_dance:
Eigenlijk valt nu pas de spanning van jullie schouders en kan Wouter flink gaan herstellen na zo'n zware operatie. En dat gaat zeker goed komen met moeders in de buurt ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MarcoV

Heel mooi om te lezen,hopelijk kan ie weer snel de draad oppakken!

MarcoV ;)

UserID6342

Fijn om te horen Arjen, beter nieuws is er natuurlijk nu niet mogelijk.  Wens je vader een goed herstel van ons en laat 'm vooral zijn tijd nemen.  Buikoperaties moet je niet onderschatten is mijn ervaring.  Liever een maandje langer rustig herstellen als te snel weer aan de gang met alle gevolgen van dien.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Peter360