Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

COPPEHER

Er zijn maar 2 foto's gelukt zo te zien  ;D  :angel:

arjen850

Citaat van: COPPEHER op 10-09-2011 19:20:05
Er zijn maar 2 foto's gelukt zo te zien  ;D  :angel:

he he, jou oog valt op rood? :eusa_clap:

haasje

Ook via deze weg nogmaals denk voor het verrichte werk, ze is er erg blij mee. Eten hebben we elders gedaan, was er zo druk dat we de auto's al niet konden parkeren, was denk ik een feest gaande.

arjen850

graag gedaan Erwin, ook al is het geen volvo, tis wel een mooie auto;) Das jammer, dan hebben jullie wel wat mis gelopen;D

COPPEHER

arjen850

Heugelijk Nieuws!! :D

Eindelijk mankeert er weer iets aan de R ;D Bij het gebruik van de wissers blijft erbij de linker ruitenwisser, op het moment dat hij bovenin komt en weer naar beneden gaat wat water midden op de ruit achter. Erg irritant, en zeker niet gewenst.
De wisserbladen zelf zijn nieuw,, en aangezien het precies in het midden van de wisser gebeurd, is de arm de verdachte.
Heb er daarom nieuwe voor aangeschaft, 1 is geen potje, dus uiteraard links en rechts nieuw bij de dealer gehaald. En omdat ik ook (weer) tot de piepende remmengroep behoor, besloten daar ook korte metten mee te maken, en nieuwe remblokken achter, en sjilp plaatjes gehaald.
Wat leuk is van die plaatjes is dat volvo ze in Vida gewoon voorschrijft, maar dat de dealer ze nooit gebruikt ;D

Kijken of we morgen tijd vinden die armen erop te zetten, tis niet veel maar mag er weer mee bezig ;D

Wisserarm links: 9151087
Wissearm rechts: 9151088
Remblokken set achter: 30793802
Vulplaatjes(sjilp plaatjes): 272272

COPPEHER

Bij mij piepen ze ook, remblokken voor en achter zijn vervangen en de remschijven voor zijn vervangen ( eigenhandig natuurlijk).
waar dienen die vulplaatjes voor?

arjen850

Die gaan het sjilpen tegen tijdens het remmen.

KIM

Citaat van: arjen850 op 23-09-2011 17:45:27

Hmmmm, ook voor de winter maar eens gaan bestellen  :eusa_whistle:

COPPEHER

Het probleem met die wisser armen heb ik ook, en die nieuwe zien er wel heel netjes uit  :eusa_drool:

arjen850

Citaat van: KIM op 23-09-2011 17:55:56
Citaat van: arjen850 op 23-09-2011 17:45:27

Hmmmm, ook voor de winter maar eens gaan bestellen  :eusa_whistle:

Als jou veren nog sterk genoeg zijn, zou je eerst mijn oude eens kunnen proberen? Die sluiten nog perfect en zien er nog keurig uit, maar de veren zijn volgens mij wat te slap.

KIM

Mijn veren zijn prima; mijn armen vanaf de ruitenwisseras liggen te hoog, waardoor de armen gevaarlijk dicht bij de motorkap in de buurt komen.
Ik wil jouw armen wel proberen.

arjen850

Citaat van: KIM op 23-09-2011 18:02:23
Mijn veren zijn prima; mijn armen vanaf de ruitenwisseras liggen te hoog, waardoor de armen gevaarlijk dicht bij de motorkap in de buurt komen.
Ik wil jouw armen wel proberen.

Zal ze voor je apart leggen.

arjen850

Vandaag toch even de tijd gevonden om de armen te monteren, en probleem verholpen, mijn raam wordt weer mooi schoon gewapperd ;D
Meteen de paravan even eraf gehad, en wat aan het rommelen geweest met de dash bouten(iets losser, iets vaster) en het gepiep in het dash is met 70 procent verminderd ;)
Paravan weer zwart en hoppa de boel weer in elkaar..
Op naar het volgende ;D

Vulk

Hoe heb je de parafaan zwart gemaakt?