Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: tackle op 19-04-2010 21:13:55
kostte dat nou?  <onbescheiden vraag modus aan>

Eerlijk gezegd denk ik niet dat je het kunt vergelijken met wat ik heb betaald.. volgens mij heeft hij liever dat je met een gedeelte van je interieur komt zodat hij het eerst kan beoordelen..
Hij heeft zich een beetje verrekend op de uren die hij nodig had voor het afplakken,als ik nu zeg wat ik er voor heb betaald zou ik hem de glazen ingooien en dat wil ik zeker niet ;)
Wat ik wel kan zeggen is dat het erg mee valt..
Ik zou zeggen: neem contact met hem op ;D

arjen850

Vandaag is er een flinke ruk gemaakt aan de R :eusa_dance:
De portieren en de kofferklep zijn eruit

Onvoorstelbaar hoeveel kleine deukjes er in de portieren zitten..die zie je pas echt als je de portieren plat legt en er met je neus bovenop gaat zitten ;)
De auto staat geheel in de spuitplamuur,morgen wordt hij helemaal geschuurd met de hand en vervolgens in de primer gezet..

Gaat de goeie kant op :eusa_dance:

wepster

kijk dat begint vorm te krijgen  :eusa_clap:

maar even een vraagje waarom is de Bstyl niet mee gespoten  ??? die staat normaal ook in de kleur  :eusa_think:

greets wepster

elianmars

Citaat van: wepster op 20-04-2010 18:05:14
kijk dat begint vorm te krijgen  :eusa_clap:

maar even een vraagje waarom is de Bstyl niet mee gespoten  ??? die staat normaal ook in de kleur  :eusa_think:

greets wepster

Dat vroeg ik me ook al af.

Evenals het rechter voorspatbord. Het linker wordt wel apart gespoten.

arjen850

De B style wordt straks wel in de primer gezet en wordt dan ook volledig mee gespoten,hij staat nu in de spuit plamuur en wordt dan volledig met de hand geschuurd om de laatste oneffen heden eruit te halen.. De B-style was gaaf en onbeschadigd..

Groet

arjen850

Citaat van: elianmars op 20-04-2010 18:41:10
kijk dat begint vorm te krijgen  :eusa_clap:

maar even een vraagje waarom is de Bstyl niet mee gespoten  ??? die staat normaal ook in de kleur  :eusa_think:

greets wepster

Linker voor schem was verrot.daar heb ik een nieuwe voor en die wordt gemonteerd wanneer hij is gespoten.. dus wordt die los van de auto gedaan..

elianmars

Ok, duidelijk.

Ben stiekem wel jaloers op het nieuwe spuitwerk, hoor!  :eusa_shhh:

bastiaan arissen

Citaat van: elianmars op 20-04-2010 18:56:09
Ok, duidelijk.

Ben stiekem wel jaloers op het nieuwe spuitwerk, hoor!  :eusa_shhh:
Ik ook  ;D maar ziet er goed uit. Wordt weer als nieuw.  :eusa_clap:

Turbo-Geek

Citaat van: arjen850 op 20-04-2010 18:47:23

maar even een vraagje waarom is de Bstyl niet mee gespoten  ??? die staat normaal ook in de kleur  :eusa_think:

greets wepster

Linker voor schem was verrot.daar heb ik een nieuwe voor en die wordt gemonteerd wanneer hij is gespoten.. dus wordt die los van de auto gedaan..

Waarom die niet monteren en mee spuiten ?
Loop je niet de kans op beschadigingen bij montage achteraf en de lak zal een 100% match zijn met de rest.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

henry classic v70

Citaat van: Turbo-Geek op 20-04-2010 20:01:23
Citaat van: arjen850 op 20-04-2010 18:47:23

greets wepster

Waarom die niet monteren en mee spuiten ?
Loop je niet de kans op beschadigingen bij montage achteraf en de lak zal een 100% match zijn met de rest.

En de binnenkant van het nieuwe scherm dan?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

tackle

hoef je niet te spuiten, is af fabriek ook niet zo.

arjen850

En weer is er een hoop aan de R gedaan :eusa_dance:
Scherm wordt in de randen uitgespoten en dan gemonteerd,vervolgens wordt hij compleet gespoten..
Voor de 100 procent match wat kleur betreft ben ik niet bang,de verf wordt in 1 keer gemaakt en alle delen worden in 1 keer gespoten..
Anders zou het betekenen dat ik alle kunststof delen ook uit de kleur zou hebben ;)

Vandaag helemaal strak gemaakt,en geschuurd met de hand en compleet in de primer gezet..

De B-style staat nu ook in de primer ;D ;)

Ze waren vanmiddag bezig met de randdelen(deuren e.d.) die komen vanavond nog in de primer..

arjen850

En ook nog weer een doosje ontvangen,de Pagids die achter komen zijn binnen gekomen na 5 :eusa_shifty: weken levertijd :D

De Jurid remblokken komen morgen

Groet Arjen

jrs2k3

Respect voor al het werk wat je erin steekt! Je hebt straks een 850 in showroom staat :)

darius

No show, only go.