Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Citaat van: maruska op 25-12-2011 10:49:08
die laatste foto Arjen... Is de hond wat opgewonden door Kerst ? ;D

:eusa_shifty:

;D

arjen850

Ik heb Ruffles gevraagd hoe dat komt, hij moet steeds aan Sacha denken met een hele sexy kerstmuts;D

UserID6342

Wat zou dat dan weer worden want Sasha is binnenkort wel loops ;D Kruizing Bull Mastiff / Duitse-Hollandse herder, zou dat wat worden of wil je Ruffles gewoon zijn pleziertje gunnen ? ;D

razorx

Citaat van: arjen850 op 25-12-2011 18:49:03
Ik heb Ruffles gevraagd hoe dat komt, hij moet steeds aan Sacha Sasha denken met een hele sexy kerstmuts;D
Ik maakte mij de grootste zorgen om mijn zoon Sacha. Hij gaf zelf al aan dat dit niet helemaal zijn ding is.
Gelukkig blijkt het om Sasha te gaan.

arjen850

Proest, ik ben bang dat als Sacha Puppies van ruffles moet dragen, je wel een rolstoel kunt laten aanrukken voor haar:D haha Yits, maak je vooral geen zorgen;)

UserID6342

Citaat van: razorx op 25-12-2011 21:28:40
Citaat van: arjen850 op 25-12-2011 18:49:03
Ik heb Ruffles gevraagd hoe dat komt, hij moet steeds aan Sacha Sasha denken met een hele sexy kerstmuts;D
Ik maakte mij de grootste zorgen om mijn zoon Sacha. Hij gaf zelf al aan dat dit niet helemaal zijn ding is.
Gelukkig blijkt het om Sasha te gaan.
Die naamsverwarringen ook iedere keer ;D.  Is hetzelfde als mijn Jeff met 'hij wiens naam wij niet meer mogen noemen'. ;D

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 25-12-2011 21:53:31
Proest, ik ben bang dat als Sacha Puppies van ruffles moet dragen, je wel een rolstoel kunt laten aanrukken voor haar:D haha Yits, maak je vooral geen zorgen;)
Alles in verhouding vriend, alles in verhouding ;D  Maar ik kan me er echt geen voorstelling van maken wat dat dan moet worden ;D ;D.  Maar als je ;m een rubbertje omdoet mag hij, wat mij betreft, zijn pleziertje wel hebben hoor wheohahaha ;D ;D

arjen850

Heel simpel magere bullmastifs of enorm brede herders;) ach die arme Sacha, zou hetzelfe zijn als ze door een tank werd overreden:)

Marc O.

Citaat van: arjen850 op 25-12-2011 10:36:38

Arjen, wat zie ik nu?!?!? Donkere bekleding?!?!? :o :o Er is nog hoop voor je! ;D ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

)()()sT

Nou, de forumhond wordt er opgewonden van!

;D ;D

Vulk

Chris

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

arjen850

arjen850

Hmm, heb de honden in moeten leveren ;D