Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Wij hopen met je mee makker en sterkte de aankomende dagen tijdens de operatie van je moeder..
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Ludo

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 04-03-2012 20:21:22
Vandaag even bij mijn ouders op bezoek geweest, mijn vadere is zojuist klaar met een hele zware chemo, en daar nog doodziek en moe van, met allerhande verschijnselen die bij zo'n kuur horen, en mijn moeder die morgen voor een zeer zware, risico volle buikoperatie moet :( Gaat je dan als grote vent wel aant hart hoor, als je je ouders zo ziet...
Oeps maatje, heel veel sterkte alvast gewenst en ook voor je ouders natuurlijk

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 04-03-2012 22:01:32
Citaat van: BBS op 04-03-2012 21:54:05
Brrr. Sterkte Arjen....

Ik begrijp hoe je je voelt op dit moment.
Zeker het gedoe met je vader. Kan hij het gevecht met chemo kuren een beetje aan?

Mijn vader kon het niet...

Mijn vader is van nature een perfectionist(heb het niet van vreemden) Vanuit het ziekenhuis hebben ze de laatste kuur(van een totaal van 8, infuus, en pillen) niet willen geven, dit omdat de bijverschijnselen te heftig werden, en men erg bang is voor blijvend letsel (als dat er niet al is).
Dit vind mijn vader absoluut vreselijk, juist omdat zijn motto is: waar je aan begint, maak je af. Wel is mij en de rest van de fam. duidelijk geworden wat voor vergif chemo eigenlijk is.. We hopen heel erg dat dit afdoende geweest is(dit samen met de operatie die hij een half jaar geleden heeft ondergaan), en dat hij nu vrij mag zijn van deze vreselijk ziekte.
Wel heb ik (en dit steek ik niet onder stoelen of banken) enorm veel respect gekregen voor hem, zoals hij dit heeft ondergaan..

Bedankt allemaal..
Dat respect had ik al voor je vader maar heb dat ook voor alle andere die een chemo ondergaan.  En idd het is puur vergif.  De bijwerkingen zijn, net zoals je zegt, verschrikkelijk maar er is ook hoop in deze.  Vaak komen de mensen, na een lange en moeilijke tijd vechten, er wel goed uit.  En daar is het natuurlijk allemaal om te doen.  Ik hoop van harte dat dit bij je vader ook het geval is.

BBS

Citaat van: arjen850 op 04-03-2012 22:01:32
Citaat van: BBS op 04-03-2012 21:54:05
Brrr. Sterkte Arjen....

Ik begrijp hoe je je voelt op dit moment.
Zeker het gedoe met je vader. Kan hij het gevecht met chemo kuren een beetje aan?

Mijn vader kon het niet...

Mijn vader is van nature een perfectionist(heb het niet van vreemden) Vanuit het ziekenhuis hebben ze de laatste kuur(van een totaal van 8, infuus, en pillen) niet willen geven, dit omdat de bijverschijnselen te heftig werden, en men erg bang is voor blijvend letsel (als dat er niet al is).
Dit vind mijn vader absoluut vreselijk, juist omdat zijn motto is: waar je aan begint, maak je af. Wel is mij en de rest van de fam. duidelijk geworden wat voor vergif chemo eigenlijk is.. We hopen heel erg dat dit afdoende geweest is(dit samen met de operatie die hij een half jaar geleden heeft ondergaan), en dat hij nu vrij mag zijn van deze vreselijk ziekte.
Wel heb ik (en dit steek ik niet onder stoelen of banken) enorm veel respect gekregen voor hem, zoals hij dit heeft ondergaan..

Bedankt allemaal..

Ik hoor in jouw verhaal Arjen heel veel van mijn eigen ervaringen terug.
Mijn pa was ook eigen ondernemer, stond voor iedereen altijd klaar dag en nacht. Werkte kei- en keihard. En ook hij was een perfectionist. Alles moest precies zo en niet anders, anders was het niet goed genoeg. Was er geen standaard oplossing voor handen, dan bedacht hij er wel 1 en liet die dan speciaal custom made maken. Maar hij liet het niet eerder los totdat het probleem opgelost was. Al moest 'ie hemel en aarde bewegen om het voor elkaar te krijgen...
Daarom mis ik hem ook zielsveel....
Ik heb respect voor iedereen, wie je bent, wat je doet, maar een gevecht tegen die rotziekte is altijd een oneerlijk gevecht. Ik hoop echt dat je pa er goed uitkomt en dat hij nog lang bij je mag zijn. ;)
Ondanks dat ik je (nog) nooit in het echte leven heb ontmoet, ik -lees wij Jennie en ik- leef met jullie mee.
En natuurlijk ook heel veel sterkte met de operatie van je moeder, hopen dat alles uiteindelijk weer goed komt...

Noem mij maar een watje, softie of wat dan ook, maar dit soort berichten grijpt mij tegenwoordig zo enorm aan... :-\
Volvoloos....

KIM

Citaat van: BBS op 05-03-2012 08:07:26
Noem mij maar een watje, softie of wat dan ook, maar dit soort berichten grijpt mij tegenwoordig zo enorm aan... :-\

Je bent niet de enige...

Arjen, heel veel sterkte jongen.

Chris

Arjen, heel veel sterkte kerel!

Ik hoop voor je dat het met je beide ouders goed komt!

arjen850

Zucht, na en spannende dag van wachten is dan eindelijk de uitslag bekend. De operatie is geslaagd, en mijn moeder ligt op de uitslaap op dit moment.
Gezwel was bijna 10cm in het rond, en om liggende delen zijn ook verwijderd. Zoals het nu lijkt ziet het er goed uit, en lijkt het goedaardig te zijn..
Dit zijn de woorden van chirurg zelf. Een pak van ons hart, en al ze zoals het er niu voorstaat een week in het ziekenhuis moeten verblijven, we kunen voruit kijken :eusa_dance:

Bedankt voor het medeleven forumbroeders :-*

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

TonV70R

Heftig Arjen.
Ook ik weet helaas hoe het is om ouders te zien vechten en dat valt niet altijd mee.
Vooral die rot ziekte is gewoon erg, het is gewoon een tijdbom, je merkt er meestal niets van.
Helaas hebben wij afgelopen jaar het ziekenhuis ook te vaak van binnen gezien en hebben er teveel tijd naar mijn zin doorgebracht. Helaas ook op het IC waar mijn beide ouders gelegen hebben afgelopen jaar.
Gelukkig is alles op dit moment weer rustig, maar elke scan en uitslag is weer spannend.

Sterkte de komende tijd en hopen dat alles goed komt.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 05-03-2012 18:03:49
Zucht, na en spannende dag van wachten is dan eindelijk de uitslag bekend. De operatie is geslaagd, en mijn moeder ligt op de uitslaap op dit moment.
Gezwel was bijna 10cm in het rond, en om liggende delen zijn ook verwijderd. Zoals het nu lijkt ziet het er goed uit, en lijkt het goedaardig te zijn..
Dit zijn de woorden van chirurg zelf. Een pak van ons hart, en al ze zoals het er niu voorstaat een week in het ziekenhuis moeten verblijven, we kunen voruit kijken :eusa_dance:

Bedankt voor het medeleven forumbroeders :-*
Das heel fijn om te horen maatje en ben blij voor je.  Dit is het mooiste nieuws wat je kunt krijgen van een chirurg, zeer zeker ook voor jullie pap.  Heel veel sterkte samen en snelle beterschap voor jullie mam gewenst Arjen.

verron

850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Robster480

Fijn dat de operatie goed verlopen is, dat is alweer een zorg minder! Nu hopen op een goed en spoedig herstel :) Dat doen we uiteraard hier!
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Powerpete

ok dan, lees je even een paar dagen niet en dan dit, Nog veel sterkte gewenst, we weten hier uit eerste hand wat het is als je een zieke moeder of vader hebt... en zeker als het zo'n sympathieke vent is als jouw Pa... wens m t allerbeste en gauw tot ziens...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)