Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

Broabander

Citaat van: arjen850 op 13-04-2012 10:53:43
hoe oud iemand kan zijn, je wilt ze niet missen..

Waarheid als een koe Arjen, gecondoleerd met jullie verlies.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

KIM

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

fooc

UserID6342

Arjen, Jolanda en Leonie gecondoleerd. Pa Wouter en mevrouw Priem natuurlijk ook.

Ondanks dit vervelende bericht jongen, wens ik jullie toch een heel fijn weekend toe.  Probeer er, ondanks alles, toch een beetje van te genieten.

Wouter76

henry classic v70

Gecondoleerd makker, gezin en verdere familie ook natuurlijk..
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

rifwachter

Arjen en natuurlijk de familie gecondoleerd met dit verlies.

Veel sterkte in deze lastige tijd.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

TonV70R

Arjen, Jolanda en Leonie gecondoleerd met dit verlies.
Veel sterkte de komende tijd.

Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

petrolhead

Kali-Integrali

arjen850

Jongens allemaal bedankt.. Vandaag weer terug gekomen van een weekendje aan de eifel(centerparks) in duitsland. Na al het werk, gedoe en geneuzel was het tijd voor even een paar dagen rust, en das gelukt..
Op de heenweg, wou lekker alles even van me af rijden, en rwas rustig op de snelweg, rij ik dik boven de 200, telefoon Dirkie ;) Maar schreeuwen was niet nodig, we konden elkaar nog verstaan..
Zwemmen, eten, rusten, en wandelen.. Dat was de omschrijving wel van het weekend ;D
Vandaag weer terug gereden, maar natuurlijk ga je dan via de Nurburgring, nergens kun je lekkere dicht bij de baan komen, maar ineens was daar een opening, ik hup de R ergens het terrein op en gauw plaatjes schieten..

Heel vlakbij was de M devisie van BMW aant testen, ik zeg weg die R, ik wil een M, wow wat gaat dat vooruit, en wat klinkt dat ronduit bloed geil....
Dat schakelen, tis ofdat alles uitelkaar knalt, het water stroomde me de schoenen over..... :eusa_whistle:

Na nog geen 5 min kwam er al een auto aan vliegen om mij weer weg te jagen(mocht daar absoluut niet komen) :(

Na thuis komst even bij mijn omaatje wezen kijken, et mensje heeft haar verdiende rust gevonden..

Nu ga ik even mijn pb's bij werken, iedereen excuus voor et lange wachten op reactie, er wordt aan gewerkt op dit moment ;)

Jack v

Oei ik lees het nu pas Arjen; sorry kerel maar alsnog gecondoleert met je oma.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.