Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Zo, nu weer eens tijd om in mijn eigen blog te pennen(typen) 5 Auto's voor de APK in 8 werkdagen, 4 daarvan grote beurt, en dan nog hier en daar wat uitlaten en kogels, en een scheef remmende astra die ik maar moeizaam goed kreeg, tussendoor bij een andere astra nog een uitgelopen aandrijfas, en de Mondeo stat nu zonder versnellingsbak :eusa_whistle:

Heb nu wel wat ontspanning, in de vorm van een heerlijk sigaartje verdiend ;D

Het ziet er naar uit dat de DOP V70 gesloopt gaat worden, er zijn al een aantal onderdelen gereserveerd, maar ook is er nog veel vrij, grijp je kans want weg is weg ;D
Naar de hoop en verwachting zal ik over 1,5 a 2 weken beginnen met demonteren :D

Zitten nu ook in een spannende tijd(weer :'() Na de chemo van mijn vader heeft onderzoek uitgewezen dat er iets op zijn longen zit, er is een scan gemaakt waar wij morgen de uitslag van krijgen, we hopen zo dat het goed is :eusa_pray:
Na de spannedne tijd omtrent deze vreselijke ziekte en minstens zo erge chemo was er zo gehoopt op vooruitgang, maar in de plaats van die vooruit gang zitten we dus wederom volop in spanning :(

antraciet

henry classic v70

..... Sterkte makker, je moeder en de rest van de familie natuurlijk ook
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Sterkte maatje straks.  Ook voor jullie mam en de rest natuurlijk.

KIM

Chris

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Boeijke

Robster480

Arjen, ik hoop met je mee op een goede uitslag, maar dat is vanzelfsprekend! Het mag nu wel weer eens tijd worden voor goed nieuws dacht ik zo!  :eusa_pray:
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

knoopie

nog steeds een spannende periode.....

moed houden ook als het tegen zit, maar dat gaat de ene dag beter dan de andere....

;)

Julian

Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

arjen850

:'( De uitslag was slecht, zeer slecht.... Op verzoek van mijn beide ouders zal ik er niet teveel over uitwijden..
Iedereen vreselijk bedankt voor de steun betuigingen, dat voelt eerlijk waar heel goed..
Het leven gaat door, ik moet door, iedereen moet uiteindelijk door, en dat zal ik dan ook doen..

Boeijke

rogerV701998

Verdorie Arjen...

Veel sterkte aan de familie gewenst.

petrolhead