Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

dielie850

Wat ben ik me toch een partij jaloers op die wagen zeg ;D

Chris

UserID6342

De auto is gewoon super, ook met deze wielen, klaar.  Maar vond 'm persoonlijk iets ruiger staan met de Pegs eronder.

Maar goed een setje imi-Pegs 18 inch voor de verkoop vind ik ook niet erg ;D ;D.  Jongens graag iets meer bieden als 100 knaken dan hè, anders brand ik ze zelf wel af.  Geeft altijd een leuk effect aluminium en een goede gasbrander.

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 22-07-2012 17:55:56
De auto is gewoon super, ook met deze wielen, klaar.  Maar vond 'm persoonlijk iets ruiger staan met de Pegs eronder.

Maar goed een setje imi-Pegs 18 inch voor de verkoop vind ik ook niet erg ;D ;D.  Jongens graag iets meer bieden als 100 knaken dan hè, anders brand ik ze zelf wel af.  Geeft altijd een leuk effect aluminium en een goede gasbrander.

Hmm, ik geloof dat ik blij moet zijn dat ze hier liggen ;D

UserID6342

<Grijns> ;D  Het is maar om te voorkomen dat er dadelijk van die wijsneuzen zijn die 150 euro voor een stel 18" wielen gaan bieden en serieus geloven dat ze een goed bod doen.... ;D ;D

stefanhuijser

(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 22-07-2012 14:56:23
....Maar misschien ben ik ook wel iets te precies, langzaam begin ik te denken dat het te maken heeft met brede banden en de standaard verlaging die op de R zit..
Dan zou bijna ieder verlaagde auto het moeten doen maatje.  Zullen we het stuurhuis met pomp maar compleet van de groene overzetten op die van jou dan ?  Dan ben je in ieder geval er vanaf want dat groene ding stuurde perfect.  Als je dit voor de vakantie wilt doen, moet je maar even een gil geven.

arjen850

Vandaag naast het werk geen Volvo,  maar we moeten maar eens gaan vieren dat Leonie vandaag 8 is geworden:)

maruska

gefeliciflapstaart Leonie !

Papa moet je maar flink aandacht geven, al dat volvo gesleutel is niet goed voor hem ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Boeijke

Jack v

Leoni gefeliciteerd met je 8e verjaardag :eusa_dance:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

BBS

Van haRte gefeliciteerd Leoni :eusa_dance: met je 8e verjaardag. :D
Als je papa vandaag nog wil sleutelen aan zijn auto, dan pak je hem het gereedschap maar af hoor!  ;D

Het mag vandaag ;D ;D 8)
Volvoloos....

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

henry classic v70

Fijne dag met mama, papa, ruffels en ?? ;D

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Van harte gefeliciteerd Leonie, hele fijne verjaardag gewenst van ons.