Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: elianmars op 10-12-2012 22:09:15
Citaat van: arjen850 op 10-12-2012 21:52:28

Wat wat vervelend is, is dat hij bij vlot doorrijden precies in het toerengebied zit waarin de De simons uitlaat zijn brom produceerd, maar gelukkig zal Jelmar daar binnenkort iets aan gaan doen ;)

Ga je daarvoor naar Jelmar toe?

Ja, heb nu een RVS downpipe met dito kat, vanaf daar tot het eind wordt nu ook volledig RVS, en dan wel zonder brom ;)
En dat zal Jelmar er onder gaan lassen :D

Robster480

Citaat van: arjen850 op 10-12-2012 22:07:28
Woensdag de slijptol in die V70R! :evil:

Je bent het met mij eens zie ik!
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Robster480

1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

arjenT5R

Citaat van: KIM op 10-12-2012 07:28:24
Citaat van: arjen850 op 09-12-2012 17:11:29
Nog even een leuk detail, je had onze koppies moeten zien toen de R na het starten meteen liep als een naaimachine, dan valt er toch wel wat van de schoudertjes, en waren we even 2 hele vrolijke knaapjes ;D

Nu nog even wat sloopwerk gaan wegwerken, en dan langzaam aan de voorbereidingen gaan treffen voor de nieuwe telg die als alles gaat zoals wij hopen niet te lang meer op zich laat wachten :D

Moeten we maar een kraammeeting gaan organiseren tegen die tijd :eusa_dance:

Ik zeg: partytent buiten en de gluhwein aan!

Jaaa fikkie dr  bij :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Powerpete

CiteerJa, heb nu een RVS downpipe met dito kat, vanaf daar tot het eind wordt nu ook volledig RVS, en dan wel zonder brom Wink

das t nadeel van een automaat grote vriend.... hoop dat je t eruit krijgt....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

de geneRaal

Ik heb zelfs met de orginele pijp een brom  ::)
Zal wat erger worden met een ferrita dowmpipe.  :eusa_angel:
Blackstone under construction

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 10-12-2012 22:07:28
Woensdag de slijptol in die S70R! :evil:

Daar wil ik ook wel ff voor komen, neem ik de 3 flexen van hier ook wel even mee, zijn we zo klaar met dat oud gebak :evil: ;D ;D

KIM

Bij mij geen brom hoor bij het standaard pijpje.

Komt zojuist bij Arjen vandaan en samen hebben we even gereden. Schakelt lekker hoor! Job well done!

Maar die brom... Tsja, voor mij al jaren een reden om hooguit nog voor een 3" downpipe met race kat te gaan en verder niets.

arjen850

Citaat van: KIM op 11-12-2012 19:29:31

Komt zojuist bij Arjen vandaan en samen hebben we even gereden. Schakelt lekker hoor! Job well done!

Maar die brom... Tsja, voor mij al jaren een reden om hooguit nog voor een 3" downpipe met race kat te gaan en verder niets.

Dank u, en die brom gaat er gewoon uit hoor, do not worry everyiedereen ;D

maruska

de BromBeer gaat eruit ? Wie gaat deze blog dan vullen ?

;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 11-12-2012 21:41:09
de BromBeer gaat eruit ? Wie gaat deze blog dan vullen ?

;D
Jij hebt toch nog een brompot ?

)()()sT

Citaat van: KIM op 11-12-2012 19:29:31

Je weet idd nog mijn ervaring met AT en 3" dp.
Enkel het laatste stuk voorzien van dubbele pijpen (tot de achteras een originele uitlaat) en toch een brom. Die is er met 2 extra dempertjes uitgegaan maar je hoorde hem nog steeds wel hoor.
Nu mijn auto handgeschakeld is heb je dat wat meer aanwezige geluid bij een bepaald toerental nog steeds maar de auto klinkt wel veel braver (te braaf eigenlijk).
Echter, onder mijn 854 hangt een Ferrita. Qua geluid veel 'ruiger' maar ik ga me niet laten verleiden dat onder de V70 ook te doen. Die is echt om te cruisen, de 850 nodigt wat sneller uit tot gasgeven.

arjen850

Vandaag Robbie hier weer geweest, had zin in een sloop avond, en nou wil het toeval dat dat hier prima kan ;D De V70R is bijna ontmanteld :eusa_dance: ;D

Morgen de laaste dingen nog, en dan kan hij er ergens volgende week uit. Dan kan de V70XC naar binnen, al heeft die ondertussen ook al verschillende delen afgestaan ;)

elianmars

Ben je al veel onderdelen kwijt (verkocht/vergeven), of moet je dat allemaal opslaan?

Sbv

Dat is snel gegaan met demontage, al ging het zaterdag ook redelijk snel